Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید قدردانی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایران اکونومیست از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به جمعیت ۵۰ میلیون نفری جامعه کار و تولید، لزوم توجه هر چه بیشتر نهادهای مسئول در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در کنار اقدامات مقابله‌ای خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر عزم وزارت کار بر همکاری و اقدامات گسترده در پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی در حوزه مجموعه‌های کارگری و آموزش‌های مستمر در این حوزه گام برمی‌داریم.

اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رضایت ریاست جمهور از اقدامات ارائه شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با اعتیاد اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان بالای اعتیاد در جامعه کار و تولید باید به مقوله پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کار توجه مضاعف نموده و با توجه به ویژگی‌های محیط کار این مجموعه‌ها باید به عنوان مکانی ایده‌آل برای آغاز تغییرات مثبت رفتاری در سبک زندگی و ارتقای سلامت و روانی و اجتماعی تبدیل شود.

در این نشست که با حضور «علیرضا کاظمی» قائم‌ مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، «هادی بهداد» مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد، لوح قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به پاس تلاش و فعالیت‌های معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید به محمد چکشیان اهداء شد.


 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: علیرضا کاظمی ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا کاظمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید معاونت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود