Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یداله بوعلی در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم شهید اسکندری با بیان اینکه گرامیداشت شهید اسکندری تکلیف همه است، ضمن یادآوری اینکه تشییع این شهید والامقام برای روز عاشورا برنامه‌ریزی شده است، گفت: از شهرداری انتظارست که امکانات مناسب و قوی برای این مراسم تامین کند.

بوعلی یکی از مشکلات همیشگی مراسم‌های ملی و بزرگ در شیراز را موضوع صوت قوی و مناسب دانست و ضمن تاکید بر لزوم حل عاجل این موضوع، گفت: هر تعداد خودرو نیاز است سپاه تامین می‌کند و فقط برای سیستم صوت شهرداری هماهنگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری در موضوع تبلیغات شهری ورود می‌کند و گفت: بر ادارات تکلیف شود تا پوستری نصب کنند و فضاسازی لازم را داشته باشند.

سید احسان اصنافی، با بیان اینکه بلوار زند محور اصلی مراسم تشییع است، گفت: بانک‌ها و ادارات مستقر در بلوار زند که مسیر تشییع است، باید نسبت به نصب تبلیغات و سیاهپوش کردن ورودی‌ها اقدام کنند، بعضی از دوایر حتی برای ایام محرم هم این اقدام را انجام ندادند.

اصنافی با بیان اینکه امکان تامین اتوبوس وجود دارد، اما شاید موجب ترافیک شود، از رایگان شدن مترو برای جابه‌جایی مطلوب‌تر علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم خبر داد و گفت: اتوبوس‌ها تا میدان نمازی فعال خواهند بود و حد فاصل نمازی تا میدان امام حسین (ع)، مترو خدمات رسانی می‌کند، البته حد فاصل میدان شاهزاده قاسم و دارالرحمه باید اقدامات لازم برای جلوگیری از ترافیک، انجام شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه برای آبپاش هم آمادگی شهرداری وجود دارد و آتش نشانی هم پای کار هستند، افزود: تانکر آب داریم، اما آشامیدنی نیست و بیشتر برای پشتیبانی است همچنین برای آن روز اطراف حرم پارکینگ‌ها را رایگان می‌کنیم.

اصنافی با بیان اینکه ۳۸۰ موکب توسط شهرداری راه‌اندازی شده یا همکاری کردند که راه‌اندازی شود، افزود: علاوه بر آن موکب‌های مختص شهرداری نیز برای ارائه خدمات به مردم در روز عاشورا راه‌اندازی می‌شود.

مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه شهید اسکندری در جای جای محور مقاومت شناخته شده و یک شخصیت بین‌المللی است، افزود: تامین صوت خیلی مهم است در مراسم، چون هدایت جمعیت و حمایت معنوی با صوت امکانپذیر است.

علیرضا صحراییان، معاون تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز در این نشست بیان کرد: تاکید تولیت حرم این است که تمام امکانات آستان مقدس در خدمت استقبال این شهید قرار گیرد و مراسم بی‌نظیری هم برای استقبال توسط خدام افتخاری حرم در بدو ورود پیکر سردار انجام می‌شود.

معاون تولیت آستان مقدس شاهچراغ خاطرنشان کرد که تمام امکانات حرم مقدس احمدبن‌موسی (ع) در خدمت این برنامه است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس تشییع شهید اسکندری شهید اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی