Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور شهرستان قائمشهر اعم از زن و مرد، پیر و جوان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آیت الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار قائمشهر و مسئولین شهرستانی از ساعت های اولیه برای حضور در مراسم استقبال از شهدای مدافع حرم و گمنام در مرکز این شهرستان (میدان طالقانی) تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان طالقانی قائمشهر آغاز و تا حسینیه عاشقان ثارالله همراه با نوحه خوانی و سینه زنی ادامه داشت و مردم این شهرستان با ذکر های " یا زینب، یا حسین، یا زهرا" در مراسم شهدا شرکت کردند.

گروه علقمه هم با ورود پیکر پاک شهدای مدافع حرم و گمنام نوای موسیقی سردادند و همچنین گروه دمام زنی در حسینیه ثارالله این شهرستان از شهدا استقبال کردند.

قائمشهری ها با دود کردن اسپند، گل، گلاب و همچنین قربانی گوساله به استقبال شهدا آمدند و مردم این شهرستان با برپایی ایستگاه صلواتی از شهروندان حاضر در این مراسم پذیرایی کردند.

مراسم وداع با یک شهید گمنام و شهدای مدافع حرم ( سردار شهید رحیم کابلی و شهید عبدالله اسکندری) با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله همراه با مداحی و سینه زنی برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گمنام عصر پنجشنبه ۱۳ مرداد با حضور مردم شهید پرور و قدرشناس در شهرستان پل‌سفید برگزار و در مجتمع فرهنگی شهدای خرماکلا خاکسپاری خواهد شد.

سردار شهید رحیم کابلی روز شنبه برای مراسم وداع به زادگاهش بهشهر منتقل می شود.

شهید عبدالله اسکندری از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه‌ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز ششم خرداد ماه ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها شهید مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مازندران قائم شهر شهید مازندران قائم شهر مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول،  پس از گذشت  42 سال از شهادت، کشف و شناسایی شده و به‌زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد 1343، در 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد. پیکر پاک و مطهر این شهید بتازگی توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند.

مزار یادبود این شهید در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش، طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به محض اطلاع از زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و به خاک سپاری این شهید والامقام، آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس