Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:05:21 GMT

امیدواری یاران علیپور در صعود به لیگ کنفرانس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۳۷۲

امیدواری یاران علیپور در صعود به لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور رفت مرحله سوم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال ژیل ویسنته که برای نخستین بار در یک بازی رسمی علی علیپور را در فهرست نفرات خود داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به وقت ایران) در استادیوم اسکونتو مقابل تیم ریگا لتونی قرار گرفت.

ژیل ویسنته که علی علیپور را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، در نیمه اول دیدار مقابل ریگا لتونی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اما در دقیقه ۶۳ توسط خوآن بوسلی گل تساوی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که علی علیپور از دقیقه ۸۱ به ترکیب ژیل ویسنته اضافه شد و این تیم به دنبال کسب پیروزی خارج از خانه مقابل ریگا لتونی بود، در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

علیپور که در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل دو گل مقابل ویتوریا گیمارش و توندلا پرتغال به ثمر رسانده بود، نخستین بازی رسمی خود در ژیل ویسنته را با حضور ۹ دقیقه‌ای در دیدار پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا برابر ریگا لتونی انجام داد.

یاران علیپور هفته آینده در ورزشگاه اختصاصی ژیل ویسنته پرتغال بازی برگشت را مقابل ریگا لتونی انجام خواهند داد و امیدوار به صعود به مرحله نهایی هستند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ کنفرانس اروپا ژیل ویسنته ریگا لتونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)