Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@23:41:46 GMT

حجت الاسلام قمی: زنان میدان دار جهاد تبیین باشند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۵۰۷

حجت الاسلام قمی: زنان میدان دار جهاد تبیین باشند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی چهارشنبه شب در جمع بانوان فعال فرهنگی چهارمحال وبختیاری افزود: زنان در جامعه اسلامی دارای جایگاه خاصی هستند و درصورتی که از سوی افراد و یا گروه‌ها بانوان جدی گرفته نشوند، بهره جامع از اسلام ناب گرفته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هرکس زنان را جدی نگرفته باشد، در فهم‌ راهبردی او باید تردید کرد و هرکس زنان را مهم نداند، درباره فردا دچار کاهلی و سهل انگاری شده است، گفت: زنان در مکتب امام راحل نقش رهبری دارند و باید درباره تبیین این حقیقت و رهبری اجتماعی بانوان مومنه و مکتبی به تفسیر صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر زنان در حرکت‌های اجتماعی حضور نداشته باشند، این فعالیت ها به سرانجام موثر نمی رسد، گفت: حضور زنان در جامعه و همچنین در جهاد تبیین یک نقش اثرگذار است و باید مسایل جامعه زنان با جدیت پیگیری  شود.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در جهاد تبیین بانوان باید میدان‌دار باشند و در جامعه پیرامون فضای رسانه‌ای عمومی، فضای مجازی و در مسیر روشنگری نقش آفرینی موثر داشته باشند و با خلاقیت، نوآوری در روش و قالب، شیوه نحوه پردازش به محتوا در این زمینه فعالیت کنند.

قمی اظهارداشت: در جامعه بنا بر تاکید مقام معظم رهبری زنان جدی گرفته شوند و زنان به جهاد تبیین، لبیک زینبی بگویند.

وی گفت: در در جنگ تبلیغاتی دشمن بانوان باید در فضای مجازی و حقیقی پیرامونشان روشنگری کنند؛ بانوان انقلابی باید داوطلبانه متعهد شوند که بخشی از روز را به تببین و جهاد تبیین بپردازند.  

قمی با تاکید بر اینکه جهاد سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب نیز جهاد تبیین است، افزود: زنان باید ندای عاشورایی جهاد تبیین را لبیک گویند و با تمام توان در راه جهاد تبیین تلاش کنند.

گفتنی است، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک‌روزه به چهارمحال و بختیاری با فعالان عرصه تبیین، بانوان و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی دیدار کرد و با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

 انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام قمی جهاد تبیین زنان جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟