Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:37:08 GMT

بخش زیادی از شهر در حریم خط لوله گاز قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۸۲۷

بخش زیادی از شهر در حریم خط لوله گاز قرار دارد

شهردار لوندویل گفت: بخش زیادی از بخش و شهر لوندویل در حریم ۲۵۰ متری خط لوله انتقال گاز قرار دارد و بسیاری از مالکان و شهروندان، امکان تهیه سند مالکیت و ساخت‌وساز را ندارد.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شیلات محله، خلج محله و خیابان شهید سهراب برنجی شرقی در لوندویل به طول یک هزار و ۳۰۰ متر در حریم ۲۵۰ متری خط لوله انتقال گاز قرار دارد و اهالی و شهروندان این مناطق امکان تهیه سند مالکیت و ساخت و ساز را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساکنان شیلات محله و خلج محله و بخش زیادی از شهروندان شهر لوندویل در چندین دهه گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند و با وجود سال‌ها همجواری در حاشیه لوله انتقال‌گاز، از نعمت آن محروم هستند و در فصل سرما برای گرم کردن خود از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

شهردار لوندویل تصریح کرد: خط لوله انتقال گاز لوندویل بیش از نیم قرن پیش به بهره برداری رسیده و تعویض بخشی از کلاس این خط لوله انجام شده اما هنوز حدود یک هزار و ۳۰۰ متر از آن تعویض نشده است.

یاورپور تاکید کرد: لوله انتقال گاز لوندویل به دلیل قدمت زیاد فرسوده شده است، بنابراین باید برای جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی و جبران ناپذیر، هر چه سریع‌تر تعویض شود.


وی خاطرنشان کرد: در نوزدهم خردادماه سال جاری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با دعوت نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کردند و در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و عمران آستارا، تغییر کلاس خط لوله گاز لوندویل به تصویب رسید، اما بعد از گذشت دو ماه از سوی مسئولان عملاً هیچ اقدامی انجام نشده است.

شهردار لوندویل تاکید کرد: با تعویض یک هزار و ۳۰۰ متر از کلاس لوله انتقال گاز و کاهش حریم ۲۵۰ متری آن، بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 593691

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوندویل شهرداری لوندویل شهردار لوندويل خط لوله گاز شرکت ملی گاز ایران پروژه گازرسانی پروژه عمرانی کمیسیون اقتصادی مجلس نماینده آستارا گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لوله انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن