Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره مجد گفت: نوجوانان باید درس اخلاق، ادب و بزرگی را از حضرت قاسم(ع) بیاموزند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره مجد کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نوجوانان باید درس اخلاق، ادب و بزرگی را از حضرت قاسم(ع) بیاموزند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سالار شهیدان از حضرت فاسم(ع) پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است؟ و این نوجوان ۱۳ ساله در جواب امام گفت: «مرگ در نزد من، شیرین‌تر از عسل است».   مجد افزود: این جمله حضرت قاسم(ع) نشان می دهد که ایشان الگوی بی بدیل ولایت پذیری بودند زیرا می دانستند که چنگ زدن به ریسمان ولایت رمز موفقیت و ماندگاری است.   این کارشناس تصریح کرد: پیروی و تبعیت از امر ولایت طبق فرموده پیامبر(ص) درحدیث ثقلین راه سعادت دنیوی و اخروی است.   وی با بیان اینکه امروز نیز وظیفه جوانان به تبعیت از حضرت قاسم(ع) خدمت در رکاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: حضرت قاسم(ع) با ۱۳ سال سن تا پای جان از امام عصر خود دفاع کرد تا به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز نیز وظیفه تمام جوانان خدمت در رکاب امام زمان(عج) است.   مجد ادامه داد: دشمن برای دور کردن جوانان از کلید ولایت پذیری بسیار تلاش می کند، اما همیشه به حرمت خون شهدا با شکست مواجه می شود.   این کارشناس افزود: دشمن می خواهد ایمان را از جوانان بگیرد اما این نسل باید با تکیه بر ولایت مداری، خود را از حربه های دشمن حفظ کنند.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم همه جوانان، قاسم‌های امام زمان خودشان باشند و در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) در رکاب حضرت حاضر شوند.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت قاسم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود