Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از روز 11 مرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد

مبین عظیمی که در مسابقه انتخابی درون اردویی مغلوب امیرحسین فیروزپور شد، تیم کشتی آزاد جوانان را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان همراهی می‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از روز 11 مرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو متصل به اعزام خواهد بود.

تیم ملی آزاد جوانان چندی پیش در منامه با کسب 8 مدال طلا قهرمان آسیا شد. این تیم سال گذشته نیز با 5 مدال طلا، مقتدرانه قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
این تیم  با احمد جوان در 57 کیلوگرم، آرمین حبیب‌زاده در 61 کیلوگرم، محمدرضا شاکری در 65 کیلوگرم، حسین محمدآقایی در 70 کیلوگرم، عرفان الهی در 74 کیلوگرم، سبحان یاری در 79 کیلوگرم، عارف رنجبر در 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد.

پیش از این، مبین عظیمی موفق شده بود در وزن 92 کیلوگرم قهرمان آسیا شود، اما باتوجه به ناکامی فیروزپور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان، با نظر کادرفنی برای او مسابقه انتخابی درون اردویی با عظیمی در نظر گرفته شد که فیروزپور حریفش را شکست داد و دوبنده تیم ملی در این وزن را از آن خود کرد.
باتوجه به اینکه مبین عظیمی نیز از کشتی‌گیران با اخلاق و منظم اردوی جوانان بوده و کارش را در قهرمانی آسیا بدون اشتباه تمام کرده است، با تصمیم محسن کاوه و موافقت فدراسیون کشتی، او نیز تیم ملی آزاد جوانان را در سفر به بلغارستان همراهی خواهد کرد.

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روزهای 24 تا 30 مردادماه سال جاری در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آزاد جوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد