Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@14:30:08 GMT

مشترکان اینترنت همراه از ۹۷ میلیون عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۹۳۲۷

مشترکان اینترنت همراه از ۹۷ میلیون عبور کرد

طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۷ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۳۱ مشترک رسیده، این در حالی است که تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰، تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۵ میلیون مشترک رسیده بود. تعداد مشترکان به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این آمار، ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، به ۱۱۵.۵۱ درصد رسیده است. این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، به ۱۱۴.۰۶ درصد رسیده بود.

علت اشتراک بالای ارتباطات سیار و ضریب نفوذ آن در کشور این است که تعداد زیادی از شهروندان ایرانی به دلایل مختلفی از بیش از یک خط استفاده می‌کنند یا برخی از خطوطی که خریداری کرده‌اند را بلااستفاده گذاشته‌اند و از طرفی هم خود اپراتورها می‌توانند به دلیل جلب مشتری و نفوذ در بازار این خدمات، به ارائه سیم‌کارت رایگان یا با قیمت نازل و غیره اقدام کنند.

منبع: ایسنا

تماشاخانه چرا مانسون هوای اهواز را غبارآلود کرد؟/ سیلاب‌ها برای خوزستان گرد و خاک می‌آورد (فیلم) ببینید| فردوسی فاجعه سیل امامزاده داوود را پیش‌بینی کرده بود؛ مدیران فقط باید یکبار آن را می‌خواندند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت پهن باند سیار تا پایان سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید

امام رضا(ع) در بخشی از پیام خود به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) که به نوعی این پیام منشور زندگی به شمار می‌رود، فرمودند: اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید، اگر شیطان مجال نفوذ پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

به گزارش ایسنا، یکی از یادگارهای زیبا و مهمی که از امام رضا(ع) به پیروان خویش رسیده است، پیامی است که عبدالعظیم حسنی آن را روایت کرده است. روزی حضرت رضا(ع) چند نکته مهم به او آموختند و به او یادآور شدند تا آن را به شیعیان و یاران ابلاغ کند. بخشی از این پیام که می توان آن را منشور زندگی جمعی نامید، بدین شرح است:

وجود نازنین امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) فرمودند «یا عبدَالعظیمِ، أبلِغْ عنّی أولیائی السّلامَ، و قُلْ لَهُم: أنْ لا یَجعَلوا للشَّیطانِ علی أنْفُسِهِم سَبیلاً» سلام من ‌را به محبین و دوستانم برسان و بگو اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید.

امام در ادامه می‌فرمایند «انسان اگر این راه‌ها را بشناسد، هر انسان عاقل ذی‌الشعور درصدد برمیاد راه شیطان را ببندد و سد کند و اجازه ندهد شیطان بر او مسلط شود، این نفس اژدرهاست اگر مجال پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

در ادامه این کلام می‌خوانیم که اشخاص و افرادی هم بودند که اینها به جهت اینکه راه‌های نفوذ شیطان را شناختند و راه را بر او سد کردند، توانستند به سعادت و کمال برسند.

امام در بخش دیگری از این پیام خود می‌فرمایند «کسی که راهزنه و دزده می‌تواند عابد مستجاب الدعوه ‌شود، یک شب یک آیه از قرآن به گوش یک دزد خورد با این مضمون که «آیا وقتش نشده که قلبت به خشیت بیافتد، پس از آن ورق زندگی فرد برگشت».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان کار نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳؛ آغاز شلوغ ترین روز با رقابت تجربی ها
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم