Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حدادی روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی طالقان افزود: حوادث سیل اخیر  کشور ، ضرورت اجرای طرح های آبخیزداری را دوچندان  کرد.

وی در ادامه به بحث بودجه استان البرز پرداخت و گفت: بخشداری ها، فرماندا ی ها و مدیران کل باید یکسال قبل از تدوین بودجه این استان  شاخص های متوازن ،محرومیت زدایی ، مناطق برخوردار و کم برخوردار مورد مطالعه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی با اشاره به اینکه به عنوان منتخب مردم باید حرف مردم را بگویم بیان داشت: برخی از مدیران استانی با شهرستانهای استان البرز  کاری ندارند و برخی هم با منطقه حوزه استحفاظی خود ارتباط ندارند.

وی تاکید کرد: سیل طالقان مربوط به همه مسوولان نظام اسلامی باید با مردم برای حل مشکلات به صورت جهادی همراه شویم.

این نماینده مردم در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  پیشنهاد انتقال درآمد پنج درصد از منابع فروش اب سد طالقان داده شده و پیشنهاد ۱۲ درصد منابع حقوق دولتی معادن که باید در همان منطقه هزینه شود نیز مورد پیگیری است .

حدادی یادآورشد:  امروز برق، آب و گاز در مدارس به شرط رعایت الگوی مصرف رایگان شده و ارزش افزوده ها به حساب دهیاری ها و شهرداری ها ریخته خواهد شد.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه البرز  بیش از ۲۸ درصد  افزایش یافته ولی  در توزیع بودجه  استان سی و یکم هستیم.
وی تاکید کرد: باید جذب بودجه از سوی مدیران با دقت بیشتری صورت گیرد و امروز با تلاش های شده در  موضوع سه درصد نفت و مناطق محروم ۹۸ میلیارد به بودجه استان اضافه شده  که  مبلغ خوبی برای حوزه انتخابیه  است.
حدادی  با اشاره به مشکل آب شرب در طالقان گفت : برخی روستاها در این شهرستان ۵۰۰ متر با سد فاصله دارند اما مشکل آب شرب دارند.
وی با اشاره به نشست با وزیر راه و شهرسلزی افزود: اعتبارات خوب ملی تصویب شده ب ای راه های البرز که بخشی مربوط به راه طالقان به هشتگرد  است.


نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهار باغ همچنین در سفر یک روزه به طالقان از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید و بر اجرای طرج های آبخیزداری و لایروبی رودخانه ها تاکید کرد.

بارش های تندری و جاری شدن سیل اواخر هفته گذشته خساراتی به پنج روستای شهرستان طالقان وارد کرد و سبب از بین رفتن حدود ۷۰ دستگاه خودرو گردشگران شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرج اعتبارات پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستان ۱۴۰۱ در کشور و موج امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرج اعتبارات مجلس شورای اسلامی کرج اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟