Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی صبح پنجشنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی شاهرود که با موضوع برنامه‌های هفته امر به معروف در فرمانداری برگزار شد با اشاره به مردمی سازی موضوعات اجتماعی و اقتصادی و اثرگذاری آن در جامعه، تاکید کرد: نمونه این موضوع را در هفته عفاف و حجاب و در اجتماع پرشور خانواده‌های متدین شهرستان شاهرود شاهد بودیم که در بلندمدت حتی می‌تواند ثمرات بیشتری نیز برای جامعه و فرهنگمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر بخشی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ما به دلیل شیوع کرونا تحت‌الشعاع قرار گرفت، تاکید کرد: علی رغم این محدودیت‌ها، شاهد برگزاری برنامه‌های شاخصی مانند بازخوانی صحنه غدیر در شهرستان بودیم که با استقبال پرشور مردم روبرو شد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه محدود شدن بیماری کرونا، این اجازه را به ما می‌دهد تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را بهتر انجام دهیم، گفت: هیئت‌های مذهبی شهرستان در اجرای مراسم محرم، خوشبختانه تلاش و اهتمام خوبی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم مذهبی داشتند.

جلالی آمارهای کرونایی طی روزهای اخیر قدری از کاهش تعداد بستری‌ها خبر می‌دهد اما این آمارها به معنای تثبیت شرایط نیست و همچنان مخاطرات جدی از سوی ویروس کرونا، جامعه را تهدید می‌کند، بیان کرد: اگر چه بیماری کرونا برای ما معضلی شده در پیک هفتم آن هستیم اما شاهد همراهی خوبی از سوی جامعه تبلیغی شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه روحانیان و جامعه تبلیغی یکی از بازوان ما برای تذکر دادن به مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا هستند، گفت: هیئت‌های مذهبی همراهی لازم را در این زمینه داشته‌اند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در شهرستان شاهرود بسیار جدی دنبال می‌شود، هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است که در این زمینه چه در غدیر و قربان و چه در ایام محرم، اقدامات خوبی در شاهرود صورت گرفت، گفت: دستگاه‌های مسئول تلاش خوبی برای برگزاری مناسبت‌های مذهبی و ملی داشته‌اند.

جلالی همچنین به آسیب‌های مرتبط با جنگل ابر مانند آفرود و تخریب محیط زیست، بدحجابی و آسیب‌های اجتماعی و … بیان کرد: دستگاه‌های مسئول را مأمور کردیم تا پیگیری‌های لازم را در این ارتباط داشته باشند و همچنین نظارت داریم تا مصوبات شورای تأمین در شهرستان درباره جنگل ابر و مقوله گردشگری، به خوبی اجرا شود از سوی دیگر باید تاکید کنیم که آسیب‌های اجتماعی و تخریب جنگل ابر به نام گردشگری پذیرفته نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل ابر جاذبه گردشگری جنگل ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است