Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله پژمانفر درمورد ثبت نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به صدور رای پرونده مارک ویلموتس در دادگاه CAS اظهار داشت: در همان زمان که موضوع ویلموتس پیش آمد، پرونده تشکیل دادیم و گزارش‌های دقیقی تنظیم کردیم‌. در جلسه کمیسیون خود همین فدراسیون فوتبال، اعضای هیات مدیره و وزیر وقت ورزش و جوانان این موضوع را مطرح کردند اگر پیگیری‌های ما به معنی این باشد که حاکمیت در موضوع فوتبال ورود پیدا کرده و دولت ورود دخالت می‌کند، پرونده از مسیر خودش عوض می‌شود، موجب ضرر و زیان می‌شود و به ما جریمه تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آن جلسه به ما قول دادند تلاش خواهیم کرد و برنامه‌مان به این صورت است که هیچ جریمه‌ای در پرونده ویلموتس نباشد به این شرط که دستگاه‌های نظارتی سکوت کنند و کاری انجام نشود اما این در واقع حیله‌ای بود که در مسئله انجام شد. نتیجه قطعی شدن رأی بود و ضرر و زیان هنگفت، مالیات و بیمه و ... بود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد: من اکنون باید کار قضایی انجام بدهم و مطابق ادله محکمه پسند صحبت کنم. برخی مسائل در حاشیه را بررسی می‌کنیم که آیا این افراد دخالت داشته یا نداشته‌اند مثلا درمورد کسی که مسئولیتش در میراث فرهنگی بوده سپس به وزارت ورزش آمده است، تبانی وجود بوده یا نبوده مسیر خودش را می‌رود اما سوء مدیریت در این پرنده مسلم بوده است. همین که مسیر بررسی دستگاه‌های نظارتی را این‌ها با حیله خودشان منحرف کردند، دلالت بر این دارد شایستگی ندارند و ضرر و زیانی متوجه کار کرده‌اند.

پژمانفر در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر  اضافه کرد: نمی‌خواهم این بحث را داشته باشم. کسی که می‌خوهد مسئولیت برعهده بگیرد باید احراز صلاحیت شود. کسی که پرونده مفتوح دارد ممکن است به اتهام نرسد اما صلاحیتش احراز صلاحیت نشده است.  به همین دلیل خطای بزرگی است اگر مسیری که طی کرده‌اند بخواهند ادامه بدهند یا به فردی که در این مسیر است اجازه در انتخابات شرکت کند‌. به همین دلیل ما ورود پیدا ‌می‌کنیم و حتما اگر چنین موضوعی باشد، در مسیر ابطالش جلو خواهیم رفت.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

دیگر خبرها

  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند