Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، تور وینسلند هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه آخرین تحولات فلسطین از جمله بازداشت‌های اخیر در کرانه باختری، توسعه شهرک‌سازی و تشدید محاصره غزه را با او بررسی کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان تماس تلفنی مذکور تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است و باید جلوی ادامه جنایات این رژیم علیه فلسطینیان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه در این مکالمه تلفنی تاکید کرد که سازمان ملل باید جلوی ادامه جنایات و تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه مسجد الاقصی را بگیرد. او تصریح کرد که این تجاوزات به بدتر شدن اوضاع انسانی در کرانه باختری و نوار غزه منجر خواهد شد.

کد خبر 5555927

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین اسماعیل هنیه جنبش حماس عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی روسیه تایوان فلسطین نانسی پلوسی لبنان تنش آمریکا و چین افغانستان اوکراین ایران ایمن الظواهری مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری