Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی به روستاهای قم، بیان کرد: در راستای توافقی که بین وزارت نیرو و سپاه در راستای آبرسانی به روستا انجام شده است این طرح در دستور بسیج سازندگی سپاه استان قم قرار گرفته و عملیات با سرعت قابل توجهی درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آبرسانی به ۱۲ روستا خبر داد و گفت: در سلفچگان روستای سنجگان و در کهک ۱۱ روستا تعریف شده و کار در کهک شروع شده است و حضور گروه‌های جهادی و ماشین آلات سپاه، کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه روستاهای دیگر نیز در این برنامه عملیاتی مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: طرح‌ها به خاطر سختی و دشواری کار از یک طرف و مبلغ پایین اجرا از طرف دیگر به بسیج سازندگی سپرده شده و رویکرد سپاه و بسیج در انجام این طرح‌ها خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

سردار موحد افزود: آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یک پروژه سراسری و ملی است و در استان قم ۱۲ روستا در دستور کار قرار گرفته‌است.

فرمانده سپاه استان قم از وجود مخزن آب در سلفچگان، بیدهند، ورجون، وشنوه و سنجگون یاد کرد و گفت: ایجاد خطوط لوله بین کرمجگون و بیدهند، اصلاح ۶ کیلومتر از شبکه آب روستای خاوه و ایجاد خطوط لوله اصلی روستای تیره از چاه تا مخزن در دستور کار سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم است.

موحد با بیان اینکه در راستای اجرای طرح‌های آبرسانی باید چهار دیزل ژنراتور پرتابل خریداری شود، تصریح کرد: در این راستا با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، شرکت آبفا و شرکت مهندسی آب کشور قرارداد نوشته شده و بسیج سازندگی استان به عنوان معین استان کار را دنبال می‌کند.

 وی خاطرنشان شد: این طرح‌ها با فهرست بهای سال گذشته منعقد شده است و هیچ پیمانکاری با مبلغ قرارداد فوق و سختی کار موجود، حاضر به انعقاد این قرارداد نمی‌شد؛ با حضور گروه‌های تخصصی جهادی و ماشین آلات سپاه، کاهش هزینه‌ها از یک سو و سرعت پیشرفت از سوی دیگر در این طرح‌ها اتفاق افتاده است./

برچسب‌ها قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم بسیج سازندگی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان