Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:39:03 GMT

سگ نگهبان صاحبش را در نیشابور کشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۱۶۱

سگ نگهبان صاحبش را در نیشابور کشت

روز گذشته سگی در روستای کلیدر نیشابور صاحب خود را کشت و همسر او را مجروح کرد. - اخبار استانها -

باقر صدیقی، بخشدار سرولایت نیشابوردر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور اظهارداشت: این حادثه زمانی رخ داد که یکی از باغداران روستای چکنه به همراه همسر خود، سگ نگهبان خود را به  باغ برده و به درخت می‌بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صدیقی افزود: هنگامیکه صاحب سگ برای ریختن نان جلوی سگ می‌رود، با حمله ناگهانی مواجه شده و سگ مذکور گلوی پیرمرد را بشدت گاز گرفته و رها نمی‌کند. 

"سگ‌های ولگرد" باعث جذب بیشتر حیوانات وحشی به محل زندگی انسان‌ها می‌شوندحمله سگ‌های خانگی به نیروهای اورژانس تهران! + عکسگزارش| پرسه سگ‌های ولگرد در سایه بی‌تفاوتی مسئولان شهری سنندج/ آیا توانایی جمع‌آوری نیست یا سوءمدیریت را تجربه می‌کنیم؟

وی ادامه داد: همسر مرد هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند کاری انجام دهد و سگ خشمگین پیرمرد را خفه کرده و همسر وی  را نیز زخمی می‌کند. 

صدیقی تصریح کرد: در نهایت یکی از اهالی که فریادها را می‌شنود برای کمک اقدام کرده اما سگ خشمگین از روی جنازه پیرمرد فاصله نمی‌گیرد لذا سرانجام با کمک نیروهای پاسگاه چکنه، سگ با شلیک پلیس از پای در می‌آید.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه جنازه پیرمرد به سردخانه شهر چکنه منتقل شد، افزود: همسر متوفی نیز برای درمان به بیمارستان اعزام شد.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • لحظات تلاش مار پیتون برای شکار نگهبان!
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه