Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در صورتی که مقصران پرونده ویلموتس برای انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت شوند، ابطال را در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نصرالله پژمان فر صحبت هایی را عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و وضعیت تایید صلاحیت‌ها با توجه به مشکلاتی که در قرارداد ویلموتس ایجاد شده است، اظهار داشت:

در همان زمانی که موضوع ویلموتس پیش آمد ما پرونده تشکیل دادیم و گزارشات دقیقی تنظیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر وقت در آن زمان به همراه رؤسای فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه وقت در جلسه‌ای در کمیسیون حضور پیدا کردند. آنها این مساله را به ما اعلام کردند که اگر شما ورود کنید، این به معنای دخالت حاکمیت و دولت در فوتبال است و پرونده مسیرش عوض می‌شود و جریمه به ما تعلق می‌گیرد. در آن جلسه قول دادند که تلاش خواهند کرد تا تبرئه شویم و هیچ جریمه‌ای به این موضوع نباشد، به شرط اینکه دستگاه‌های نظارتی سکوت کنند ولی این حیله بود که در این مساله انجام شد و نتیجه آن رای قطعی و ضرر و زیان هنگفت بود.

وی اشاره کرد:

چیزی که مسلم است، باید کار قضایی انجام دهم و با ادله صحبت کنیم. اینکه افراد در نوع قرارداد دخالت داشته‌اند و اینکه فردی مسئولیتی در میراث فرهنگی داشته و به وزارت ورزش آمده است و اینکه تبانی بوده است یا خیر، مسیرش را طی می‌کند. چیزی که مسلم است، سو مدیریت است که در این مساله اتفاق افتاده است و همینکه مسیر پیگیری‌های دستگاه‌های نظارتی را با این حیله منحرف کردند، دلالت بر این دارد که این افراد شایستگی در این موضوع ندارند. کسی که می‌خواهد مسئولیت بپذیرد باید احراز صلاحیت شود، کسی که پرونده مفتوح دارد احراز صلاحیت نمی‌شود. ممکن است متهم نباشد ولی احراز صلاحیت هنوز نشده است. پرونده‌ای دیگر هم در ارتباط با موضوعات دیگر وجود دارد . این خطای بزرگی است کسی که در این مسیر حضور دارد، اجازه داده شود در انتخابات شرکت کند. ما ورود پیدا می‌کنیم و حتما اگر چنین اقدامی انجام شود، در مسیر ابطال آن جلو خواهیم رفت.

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟