Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@23:28:27 GMT

چطور بدترین اقامت را در کیش تجربه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۳۱۰

چطور بدترین اقامت را در کیش تجربه کنیم؟

کیش و جاذبه‌های آن برای بسیاری از گردشگران ایران و جهان شناخته‌شده هستند. بعید است شما به کیش سفر کنید و سفر به این‌جزیره نیلگون خاطرات خوشی را برای شما رقم نزند. در این‌مقاله می‌خواهیم راه‌هایی را برای تجربه بدترین سفر به کیش با شما به اشتراک بگذاریم.

شاید بد نباشد بدانید که اگر‌چه سفر به کیش برای بسیاری از مردم و گردشگران سفری مطلوب و بی‌نظیر به‌حساب می‌آید، اما می‌تواند معایب خود را نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بیشتر معایب برای اقامت طولانی یا زندگی در کیش خود را نشان می‌دهند. اگر بخواهیم نگاهی به مزایای کیش برای سفر داشته باشیم باید به سواحل زیبا، آب‌وهوای بی‌نظیر و پاک،  دیدنی‌های فراوان آن و تفریحات مدرنی اشاره کرد که برای مسافران مهیا شده است.

بعید است به کیش سفر کنید و از زیبایی‌های آن خاطرات خوشی را با خود همراه نبرید. اما دقت داشته باشید که باید در هر منطقه‌ای که سفر می‌کنید نکاتی را رعایت کنید. این‌‍موضوع فقط مختص جزیره کیش نیست. بسیاری از شهر‌ها و کشور‌های موارد مهمی دارند که باید آن‌ها را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید و سفر خود را خراب نکنید.

ما در این‌مقاله به مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که رعایت‌نکردن آن‌ها می‌تواند سفر شما به کیش را به یکی از بد‌ترین سفر‌ها تبدیل کند. اگر به رزرو هتل بین المللی کیش ، هتل داریوش کیش، هتل پانوراما کیش فکر می‌کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

عدم برنامه‌ریزی

کیش جاذبه‌های فراوانی دارد که برای دیدن آن‌ها باید برنامه دقیقی داشته باشید. اگر همه سفر خود را به دیدن زیبایی‌های کیش مشغول باشید، قطعا از فرصت خود برای استفاده از تفریحات آبی، تماشای بنا‌های تاریخی یا خرید از مراکز خرید و پاساژ‌های فوق‌العاده کیش پشیمان خواهید شد. اگر با برنامه‌ریزی کمی مشکل دارید بهتر است تور مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید.

معمولا تور‌ها برنامه‌ریزی کلی را انجام می‌دهند و فقط جزئیات به شما واگذار می‌شود. مثلا اگر شما تور رزرو هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید، هتل و بسیاری از موارد سفر برای شما برنامه‌ریزی خواهد شد. اگر خودتان به‌صورت شخصی به کیش سفر می‌کنید، حتما برای سفر خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و از همه لحظات آن استفاده کنید. عدم برنامه‌ریزی یکی از مواردی است که می‌تواند باعث خرابی سفر شود و شما از سفر خود ناراضی بمانید.

عدم آگاهی از قوانین کیش

بخش زیادی از جمعیت کیش را در برخی فصل‌ها، مسافران و گردشگران تشکیل می‌دهند. همین موضوع باعث شده خودروهای بسیاری در خیابان‌های کیش تردد نداشته باشند. تعدادی از خودروها نیز وسایلی هستند که مسافران برای مدت اقامت خود اجاره کرده‌اند.

شما در سفر به هر شهری باید قوانین آن را کامل رعایت کنید و با مردم بومی منطقه نیز رفتار مناسبی داشته باشید. یکی از مواردی که در سفر به کیش باید توجه کنید این است که قوانین راهنمایی‌ورانندگی در کیش نسبت به بسیاری از شهر‌های ایران، قانونمندتر است.

پس گردشگران باید نسبت به رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی همه تلاش خود را به کار ببرند. اگر در جزیره رانندگی داشته‌اید باید قبل از خروج از کیش، اقدام به استعلام جریمه‌ها کنید و قبل از شروع به بازگشت از سفر، آن‌ها را پرداخت کنید.

توجه نکردن به وضعیت آب‌وهوایی کیش

اگر به کیش سفر می‌کنید یا اقدام به رزرو هتل بین المللی کیش کرده‌اید، بهتر است قبل از حرکت، وضعیت آب‌وهوایی را بررسی کنید. معمولا افراد برای سفر به کیش فصل‌های سرد‌تر را انتخاب می‌کنند. دلیل این‌موضوع هوای گرم جزیره است.

حتما درباره زمانی که به کیش سفر می‌کنید دقت کافی داشته باشید و اگر نیاز به وسیله خاصی دارید، آن را با خود در سفر داشته باشید. لباس‌هایی که در زمستان یا تابستان برای کیش باید در چمدان خود قرار دهید متفاوت هستند. اگر دوست دارید کمی در طبیعت قدم بزنید یا کنار ساحل بنشینید، بهتر است کرم ضد‌آفتاب استفاده کنید تا سوختگی‌ها در سفر شما را ناراحت نکند.

توجه نکردن به قیمت‌ها در سفر

حتما قبل از سفر برای هزینه‌ها و مواردی که قرار است خرید کنید، توجه کنید. خرید و زندگی در کیش سطح قیمتی بالاتری نسبت به سایر شهر‌های ایران دارد. شاید برای برخی کالا‌ها مانند لباس این‌مشکل وجود نداشته باشد ولی برای بسیاری مواد خوراکی یا خدماتی باید بیشتر از قیمت آن رد شهر خود هزینه کنید. پس حتما قبل از سفر برنامه منظمی برای خرج‌های خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید نگرانی خود را از برخی قیمت‌های ناگهانی بر‌طرف کنید سری به یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو تور، مانند علی بابا بزنید و توری با قیمت معقول را رزرو کنید. این‌کار باعث می‌شود تا خیال شما از هزینه‌‌های بزرگ و اصلی در سفر آسوده شود. بعد می‌توانید برای تفریحات و خرج‌های دیگر با هزینه‌ای که برای شما باقی مانده، برنامه‌ریزی کنید. نداشتن مدیریت روی هزینه‌‌ها ممکن است سفر شما را با مشکلات جدی روبه‌رو کند.

سخن آخر

در این‌مقاله سعی کردیم راه‌کار‌هایی را به شما ارائه کنیم تا سفر بهتری داشته باشید. هنگام سفر فقط نباید به جنبه‌های خود آن نگاه کرد و همه کار‌ها را با هیجان بی‌اندازه پیش برد. گاهی باید فکر کنید تا سفر شما تبدیل به خاطره‌ای بد در ذهنتان نشود. البته نگران نباشید با کمی دقت و برنامه‌ریزی قطعا سفر به کیش می‌تواند به یکی از بهترین سفر‌های زندگی شما تبدیل شود.

تماشاخانه ببینید| سواستفاده پلنگ از صدای شهر برای شکار خوک/ ثبت تصاویر خارق‌العاده توسط دوربین دید در شب چرا مانسون هوای اهواز را غبارآلود کرد؟/ سیلاب‌ها برای خوزستان گرد و خاک می‌آورد (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داشته باشید برنامه ریزی سفر می کنید کیش سفر سفر به کیش برای سفر سفر خود سفر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن

«یک میلیون نفر را به کنست می‌آوریم و آنجا را محاصره می‌کنیم.. وزارت امنیت را محاصره می‌کنیم... اجازه نمی‌دهیم که مقامات به این مراکز وارد یا از آن خارج شوند» .. این تنها بخشی از تهدید‌های امروز خانواده‌های اسرای اسرائیلی نزد حماس است که در مقابل اقامتگاه وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن در تل آویو و محل دیدار او با رئیس رژیم صهیونیستی تجمع کرده‌اند.

به نوشته روزنامه هاآرتص این خانواده‌ها تاکید دارند که در صورت شکست تل‌آویو در مذاکرات جاری برای توافق تبادل اسرا، بر شدت اعتراضات خود خواهند افزود، زیرا بر این باورند که دلیل هرگونه شکست احتمالی در این مذاکرات به دلیل «ملاحظات سیاسی» کابینه نتانیاهو است.

این خانواده‌ها با تاکید بر این‌که دیگر خیابان‌ها را ترک نمی‌کنند، تهدید کردند که در صورت عدم بازگشت فرزندانشان، کاری می‌کنند که تصمیم‌گیرندگان اصلی در اسرائیل نتوانند در محل کارشان حاضر شوندو تنها با بالگرد بتوانند در ساختمان‌های محاصره شده تردد داشته باشند.

با گذشت حدود هفت ماه از جنگ غزه بدون تحقق اهداف اعلامی آن، خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر ضرورت تحرک عملی کابینه نتانیاهو برای آزادی این اسرا که جانشان به دلیل بمباران‌های مستمر در خطر است، تاکید دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو روز گذشته آب پاکی را بر دست خانواده‌های این اسرا ریخت و دستیابی به توافق تبادل اسرا در مرحله کنونی را «بسیار ضعیف» دانست و بر ضرورت حمله زمینی به رفح تاکید کرد.

اما پیشتر فرمانده نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی ژنرال یسرائیل زیو در این خصوص هشدار داده بود که هرگونه حمله به رفح چندین ماه طول خواهد کشید و «احتمالا بدون زنده ماندن اسرای اسرائیلی به پایان خواهد رسید».

این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، صبح امروز وارد تل‌آویو شده. او روز‌های گذشته به عربستان سعودی و اردن سفر کرده و اعلام کرده بود که واشنگتن بر دستیابی به توافق تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن مصمم است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار