Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@00:14:07 GMT

مرگ تلخ مرد 90 ساله در نیشابور توسط سگ خانگی اش

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۴۵۰

به گزارش صدای ایران، علی رحیمی روز پنجشنبه افزود: روز گذشته این پیرمرد هنگامی که قصد دادن غذا به سگ خود را داشت به علت نامشخصی مورد حمله سگ قرار گرفت.


وی اضافه کرد: طبق تایید اورژانس این فرد در صحنه جان باخته بود و همسرش نیز که به قصد کمک وارد عمل شده بود توسط این سگ مصدوم و به بیمارستان شهرستان قوچان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیمی ادامه داد: آزمایشهای اولیه مربوط به تشخیص هاری نیز توسط دامپزشکی انجام شد.

شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.


باقر صدیقی، بخشدار سرولایت نیشابور اظهارداشت: این حادثه زمانی رخ داد که یکی از باغداران روستای چکنه به همراه همسر خود، سگ نگهبان خود را به  باغ برده و به درخت می‌بندند. 

صدیقی افزود: هنگامی که صاحب سگ برای ریختن نان جلوی سگ می‌رود، با حمله ناگهانی مواجه شده و سگ مذکور گلوی پیرمرد را بشدت گاز گرفته و رها نمی‌کند. 

وی ادامه داد: همسر مرد هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند کاری انجام دهد و سگ خشمگین پیرمرد را خفه کرده و همسر وی  را نیز زخمی می‌کند. 

صدیقی تصریح کرد: در نهایت یکی از اهالی که فریادها را می‌شنود برای کمک اقدام کرده اما سگ خشمگین از روی جنازه پیرمرد فاصله نمی‌گیرد لذا سرانجام با کمک نیروهای پاسگاه چکنه، سگ با شلیک پلیس از پای در می‌آید.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه جنازه پیرمرد به سردخانه شهر چکنه منتقل شد، افزود: همسر متوفی نیز برای درمان به بیمارستان اعزام شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرگ پیرمرد سگ نگهبان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ورزش سه، در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان یکی از هواداران قدیمی تیم اصفهانی که در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، روبه‌روی دوربین‌ خبرنگاران عباراتی زشت را به کار برد که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

این پیرمرد خبرساز سپاهانی امروز با توجه به حواشی ایجاد شده دستگیر شده است.

هوادار قدیمی سپاهانی‌ها بابت اقدام خود و حواشی پیش آمده باید پاسخگو باشد و احتمالا به زودی شاهد عذرخواهی رسمی وی در خصوص اقدامی که صورت داده باشیم.

دیگر خبرها

  • گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل