Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا کنون ۶ هزار و ۹۴۰ نفر از مددجویان خراسان رضوی، واجد شرایط، در سامانه مسکن ملی تأیید شده و از این تعداد ۱۹۸۶ نفر، به عنوان واجدین شرایط دریافت مسکن ملی تأیید نهایی شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،حمیده محدث در گفت‌وگو با خبرنگاران از حذف قطعی سهم اولیه آورده‌ی مددجویان در طرح ملی مسکن خبر داد و اظهارداشت: از ثبت نام شدگانی که در مسکن ملی ثبت نام کرده و واجد شرایط بودن آنها توسط مسکن و شهرسازی تأیید شده، هیچ مبلغی به عنوان سهم‌ آورده‌ی اولیه دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از انجام مقدمات فنی و اداری، ساختمان با نظارت مسکن و شهرسازی و عملیات پیمانکار آغاز می‌شود و بانک تسهیلات دهنده، موظف است به تناسب پیشرفت کار، وام بانکی را آزادسازی کند.

محدث گفت: تا کنون 6 هزار و 940 نفر از مددجویان خراسان رضوی، واجد شرایط بودن‌شان به عنوان مددجوی بهزیستی، در سامانه مسکن ملی تأیید شده و از این تعداد 1986 نفر، به عنوان واجدین شرایط دریافت مسکن ملی تأیید نهایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای 99 نفر از این مددجویان، زمین و پروژه‌ی اجرایی تعریف و اعتبار لازم برای آغاز ساخت مسکن آنها تخصیص یافته است.

نزدیک به 94 هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان احداث می‌شودخانواده‌های کم درآمد توان پرداخت اقساط 40 میلیون تومانی مسکن ملی را ندارندجزئیات طرح مسکن ملی در اصفهان/ از نظارت جدی در استعلامات تا درخواست توقف ثبت‌نام

محدث  از رد درخواست 3 هزار و 624 نفر از ثبت‌نام کنندگان توسط مسکن و شهرسازی به دلایل مختلف خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم چنانچه افراد رد درخواست شده، در اثر تناقض اطلاعات و یا داده‌های ناقص و سایر موارد غیر ضروری، حذف شده‌اند رفع مشکل بشود اما چنانکه افراد رد درخواست شده، بر اساس معیارهای مسکن و شهرسازی، دارای شرایط قانونی لازم برای شرکت در مسکن ملی نباشند نمی‌توان اقدامی در خصوص آنها انجام داد.

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: بر اساس ارزیابی ما، حدود 13 هزار نفر مددجوی واجد شرایط فاقد مسکن در استان داریم که در تلاش هستیم به سایر عزیزان واجد شرایط اطلاع رسانی کنیم تا ثبت‌نام کنند.

محدث عنوان کرد: آن دسته از مددجویانی که تأیید نهایی شده‌اند اما هنوز زمین یا پروژه‌ی اجرایی برایشان تعیین نشده، در هفته‌ها و ماه‌های آینده، تعریف پروژه می‌شود که البته این فرایند مربوط به مسکن و شهرسازی است و بهزیستی در آن مداخله ندارد اما قطعا می‌توانیم بگوییم که این افراد، مشمول دریافت مسکن ملی هستند اما ممکن است به جهت درخواست‌هایی که در مورد مکان پروژه، محل سکونت، شرایط خانوار و سایر موارد داده‌اند، تخصیص پروژه‌ی مناسب برایشان زمان‌بر باشد.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریافت مسکن ملی مسکن ملی تأیید مسکن و شهرسازی خراسان رضوی واجد شرایط ثبت نام شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی