Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:39:31 GMT

فرانکفورت تسلیم نمی‌شود؛ ترسی از بایرن و رئال نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۰۲۸

فرانکفورت تسلیم نمی‌شود؛ ترسی از بایرن و رئال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، شش روز دیگر در هلسینکی  فنلاند، تیم های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. تیم آلمانی پس از هفت بازی دوستانه و یک بازی رسمی، در شرایط خوبی قرار دارد و فردا در اولین هفته بوندسلیگا هم باید برابر بایرن مونیخ قرار بگیرد. فرانکفورت میزبان بایرن است و سرمربی این تیم از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی بر قهرمان بوندسلیگا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیور گاسنر، سرمربی فرانکفورت، در نشست خبری این بازی گفت:« پس از برتری 4-0 بر ماگدبورگ در جام حذفی، تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد و مهیای بازی با بایرن هستیم. برای این بازی نیازی نیست بازیکنان‌تان را تهییج کنید. بازی با بایرن می تواند انگیزه هر فوتبالیستی را بالا ببرد. ما ترسی از بایرن نداریم و می خواهیم هفته اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بایرن قهرمان بوندسلیگاست ولی ما می خواهیم ثابت کنیم که در فصل جدید، تیمی مدعی خواهیم بود.»

گاسنر ادامه داد:« حتی به تساوی هم راضی نیستیم. برابر بایرن تسلیم نخواهیم شد و به دنبال پیروزی هستیم. پس از این بازی باید برابر رئال در سوپرکاپ اروپا قرار بگیریم و هیچ چیز بهتر از این نیست که با پیروزی بر بایرن به مصاف رئال برویم. امیدوارم هفته بعد در شرایطی مقابل شما خبرنگاران حاضر شوم که هم برابر بایرن و هم رئال پیروز شده باشیم. ما بدون ترس از نام بایرن و رئال در این دو بازی حاضر خواهیم شد.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا سوپرکاپ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!