Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در۲۴ ساعته آینده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی و برخی نقاط مازندران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش میزان، طبق اعلام پایگاه خبری راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور طی امروز و روزهای آتی را اعلام کرد و گفت: در۲۴ ساعته آینده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی و برخی نقاط مازندران بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردا در اکثر نقاط کشور جوی آرام را خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال رخداد رگبار پراکنده وجود دارد.

گودرزی بیان کرد: از روز شنبه با ورود موج‌های ضعیفی در نوار شمالی کشور در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود و در روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، دامنه های جنوبی البرز در قم، مرکزی و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب در استان‌های همدان، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار باران در برخی از مناطق رعد و برق و وزش باد شدیدو گاهی خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه علاوه بر اردبیل در گیلان، مازندران،گلستان و خراسان‌شمالی بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود و تقریبا تا روز دوشنبه بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دو روز آینده علاوه بر بارش‌ها در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید را خواهیم داشت که منجر به خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور از شنبه تا سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته وی، آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات وزش باد را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان گفت: بیشینه دمای تهران امروز به ۳۹ درجه بالای صفر خواهد رسید و فردا وزش باد شدید در تهران پیش بینی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا هواشناسی آب و هوا باران محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا کارشناس سازمان هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده