Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:35:24 GMT

تمهیدات پلیس پایتخت در تاسوعا و عاشورا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۲۵۰

تمهیدات پلیس پایتخت در تاسوعا و عاشورا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) بیان داشت: یگان های انتظامی و ترافیکی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام سوگواری با عنوان همیاران حسینی، همراه عزاداران حسینی هستند و پلیس با همه هیات های عزاداری همکاری لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علاوه بر تهیه و اجرای تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی و راه بندان در محورهای مختلف مواصلاتی سطح شهر با به کارگیری یگان ها و گشت های انتظامی و اطلاعاتی همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا امنیت و انضباط مطلوبی را داشته باشیم.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش این فرماندهی در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان داشت: تمهیدات کامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری اندیشیده شده است.  

سردار رحیمی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری هیئت مکتب الزهرا (س) و با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مفتخر به میزبانی از عزاداران حسینی بوده است.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه لازم است همه دستجات و هیات های عزاداری هماهنگی و همکاری لازم را با یگان های انتظامی و ترافیکی داشته باشند، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم که عزادارای سید و سالار شهیدان در نظم و انضباط و شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.  

مجاهدت و شهادت شهدای مدافع حرم ستودنی است 

سردار حسین رحیمی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم عنوان کرد: مجاهدت و ایثار شهدای مدافع حرم بسیار ستودنی، قابل تحسین و تجلیل است.  

وی افزود: شهدای مدافع حرم با شجاعت و رشادت مثال زدنی خود کیلومترها دورتر از مرزهای کشور از امنیت و آرامش کشور دفاع کردند و پوزه دشمنان و ددمنشان را به خاک ذلت نشاندند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه همیشه خود را مدیون شهدای عزیز می دانیم، بیان داشت: تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برپایی چه باشکوه تر مراسم تشیع پیکر این شهدا پیش بینی شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ماه محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی سردار رحیمی هیئت مکتب الزهرا فرمانده انتظامی تهران عاشورا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت انتظامی تهران بزرگ مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: «بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران