Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:14:53 GMT

تن‌هاخ و بازیکنان منچستر، رونالدو را نمی‌خواهند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۴۸۶

تن‌هاخ و بازیکنان منچستر، رونالدو را نمی‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شرایط خوبی در منچستریونایتد ندارد و به دنبال جدایی است. او پس از غیبت در تور پیش فصل یونایتد، هفته گذشته به تمرینات برگشت و در بازی دوستانه مقابل رایو وایه‌کانو هم یک نیمه بازی کرد. رونالدو اما نیمه دوم ترجیح داد ورزشگاه را ترک کند که این باعث عصبانیت اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیروز در مصاحبه خود از این رفتار رونالدو انتقاد کرد و گفت که هیچکس نباید قبل از اتمام بازی، ورزشگاه را ترک کند.

فوق ستاره پرتغالی قصد دارد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حاضر است ولی هنوز هیچ پیشنهادی برای او نرسیده و آینده اش در ابهام است.

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، در مورد شرایط رونالدو گفت:« من سال گذشته هم گفتم که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منطقی نیست. پیوستن رونالدو به یونایتد همیشه از نظر من عجیب بود و می دانستم به وضعیت فعلی دچار می شود. رونالدو فصل قبل خوب کار کرد و گل های زیادی هم برای یونایتد زد ولی او باید قبول کند که دیگر توانایی های گذشته را ندارد. همچنین تعجب کردم که او قراردادی دو ساله با یونایتد امضا کرد.»

کاراگر ادامه داد:« رونالدو هرگز نشستن روی نیمکت ذخیره ها را قبول نمی کند ولی هیچ فوتبالیستی نمی تواند با زمان مبارزه کند. او به زودی 38 ساله خواهد شد و دیگر رونالدوی سابق نیست. رونالدو همچنان یک گلزن بزرگ است ولی بعید می دانم با رفتارهای اخیر، اریک تن‌هاخ دیگر تمایلی برای حفظ او داشته باشد. متاسفم ولی رونالدو بین بازیکنان منچستر نیز محبوبیت گذشته را ندارد. مشکل بزرگ رونالدو اینجاست که هیچ تیمی هم او را نمی خواهد.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا