Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- همراه اول در ادامه اجرای طرح‌های تسهیل رومینگ مشترکان، این‌بار از پیشنهادهای ویژه و مقرون به‌صرفه خود با نام «بسته‌های اینترنت رومینگ دور دنیا» برای مشترکانی که قصد سفر سیاحتی و زیارتی دارند، رونمایی کرد. بر این اساس تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به کشورهای منطقه ازجمله عراق، ترکیه، […]

امتداد- همراه اول در ادامه اجرای طرح‌های تسهیل رومینگ مشترکان، این‌بار از پیشنهادهای ویژه و مقرون به‌صرفه خود با نام «بسته‌های اینترنت رومینگ دور دنیا» برای مشترکانی که قصد سفر سیاحتی و زیارتی دارند، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به کشورهای منطقه ازجمله عراق، ترکیه، امارات یا کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی را دارند، می‌توانند پیش از سفر خود یکی از بسته‌های مقرون به‌صرفه (تا ۸۹ درصد ارزان‌تر از تعرفه آزاد) اینترنت رومینگ دور دنیای همراه اول را از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول، شماره‌گیری کد دستوری #۱۳۱۲۹۱۰* یا از طریق اپلیکیشن همراه من انتخاب و فعال کنند تا در طول سفر خود نه تنها نیاز به خرید سیمکارت خارجی نداشته باشند، بلکه از ارزان‌ترین تعرفه ارتباطی نیز برخوردار شوند.

همراه اول در حال حاضر ۳ بسته اینترنت رومینگ دور دنیا تعریف و طراحی کرده که در ۴۴ کشور و ۶۲ اپراتور بین‌المللی قابل استفاده است.

برچسب ها : همراه اول- امتداد-رومینگ- اینترنت

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند

وزیر ارتباطات امروزد ر حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و اوین پرتاب تا در سال جاری از این پایگاه شاهد باشیم.

عیسی زارع‌پور این تأسیسات فضایی جدید را یک پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواند و در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین درباره امکان ارائه خدمات به کشورهای دیگر و همسایه برای ارسال ماهواره به فضا از این پایگاه با بیان اینکه ما هم اکنون هم امکان ارائه این خدمات را به دیگر کشورها داریم، گفت: اما با راه اندازی این پایگاه جدید اکان قراردادن ماهواره‌های متنوعی در مدارها و لایه‌های مختلف و متعددی  فراهم می‌شود که دست ما را برای خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو بازتر خواهد کرد.

وی درباره اینکه درخواستی هم برای ارائه این سرویس از خارج تا کنون بوده، گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و تلاشمان این است که تا پایان این دولت این خدمات را به کشورهای دیگر هم ارائه دهیم.

نمایندگاه قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند

زارع‌پور در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان که مدعی شده‌اند رفع فیلترینگ فقط با امضای رئیس جمهور ممکن است، با بیان اینکه  در این زمینه قانون وجود دارد و سازکار آن در قانون جرایم رایانه‌ای مشخص شده، گفت: به دوستان پیشنهاد می‌کنم قانون را یک بار مطالعه کنند.

بسته هدیه ۳۰ گیگ اینترنت برای معلمان

وزیر ارتباطات همچنین با تبریک روز معلم گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفتیم و تا سقف ۳۰ گیگابایت می‌توانند رایگان استفاده کنند.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی