Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:11:29 GMT

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور قزوین در دهه محرم  

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۳۲۳۴

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور قزوین در دهه محرم  

ایسنا/قزوین فرمانده پلیس راهور استان قزوین از در نظر گرفتن تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی دهه اول محرم در محل‌های تردد هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن‌پور ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مکان‌های برگزاری مراسم عزاداری در شب‌های پایانی دهه اول محرم امسال در سطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای برای کلیه مساجد، تکایا و امامزادها اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ایام همکاران ما در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده، امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تأمین خواهند کرد. 

این مسئول انتظامی ضمن درخواست از مسئولان هیئات جهت همکاری با پلیس، عنوان کرد: ایستگاه‌های صلواتی باید به‌ گونه‌ای باشند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین و تردد وسایل نقلیه فراهم نکنند. 

وی بیان کرد: همکاری و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل بتوانند به عزاداری بپردازند. 

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: تردد کامیون‌ها در معابر منتهی به برگزاری مراسم از ساعت ۲۰ الی یک بامداد ممنوع است و به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب این عزیزان لباس تیره به تن دارند، هنگام عبور از عرض خیابان جوانب احتیاط را رعایت کنند. 

وی با تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این ایام تصریح کرد: روز پنجشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، کل خیابان باغ‌دبیر تا میدان تهران‌قدیم و از میدان تهران‌قدیم به سمت چهار راه شهدا، مسیر رفت و برگشت از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم عزاداری مسدود است.

فرمانده پلیس راهور قزوین خاطرنشان کرد: همچنین روز جمعه ۱۴ مرداد ماه از تقاطع بانک ملی در میدان آزادی به سمت سه‌راهی خیام، از پل طالقانی به سمت سه‌راهی خیام، از پل طالقانی به سمت باغ‌دبیر و از چهار راه شهدا تا میدان آزادی از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم عزاداری مسدود خواهد بود. 

وی بیان کرد: روز شنبه ۱۵ مرداد ماه نیز از ساعت ۲۰ خیابان نادری به سمت میدان آزادی و تقاطع شهربانی و همچنین سه‌راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و چهار راه بازار به سمت مولوی و چهار راه انصاری مسدود است.  

این مسئول انتظامی تأکید کرد: در شب و روز عاشورا نیز کلیه مسیرهای منتهی به امامزاده حسین از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایران‌گاز به سمت سلامگاه مسدود است.

وی در پایان عنوان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت مراسم عزاداری‌ را تأمین کرده و تداوم‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين پليس مراسم عزاداری ساعت ۲۰ چهار راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف میان شش دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.
 

 سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، قبل از خیابان مخبری، یک تصادف میان یک دستگاه سواری تیبا، با پنج خودروی دیگر شامل یک دستگاه پراید، سواری پژو، سواری ساینا، سواری جک و پژو ۲۰۶ رخ داد.

وی با بیان اینکه در مجموع و در جریان این تصادف شش دستگاه خودرو خسارت دیدند، گفت: بلافاصله تیم منطقه پنج پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و به ایمن‌سازی محیط پرداختند.

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور در بررسی محل حادثه متوجه شدند که این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، گفت:‌ماموران پلیس راهور نسبت به مدیریت ترافیک در این محدوده اقدام کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی از سرعت مجاز، تخطی نکنند و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود حفظ کنند تا در صورت ترمز‌های ناگهانی شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • داداش کلاه یادت نره 
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران