Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۵ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در جمع خبرنگاران افزود، افزود: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی ،اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین(ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه، استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت های مستقر در بقاع متبرکه و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها بویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سوگواره  بصیرت عاشورایی یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام  محرم و صفر برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح از هشت مرداد لغایت پنج مهر ماه  جاری مطابق با اول محرم لغایت آخر صفر در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و خیابان های اطراف، برگزاری مراسم زیارت عاشورا ،برگزاری همایش رهروان زینبی(ویژه بانوان) را از جمله برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام ماه محرم خواهد بود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در بقاع متبرکه راه اندازی شده است اظهار داشت: اطعام عزاداران حسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بر اساس سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۲۵ بقعه متبرکه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد اوقاف مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد اوقاف و امور خیریه بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد