Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پرکاس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس باشگاه گلستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: امسال مبنا را بر اساس اطلاع رسانی به موقع و شفاف گذاشتیم.

وی ادامه داد: پیشرفت در هر زمینه‌ای می‌تواند برای یک تیم مثبت باشد؛ نحوه بازی، رتبه تیم، نتایج تیم و رسیدن به اهداف مد نظر را می‌توان از ویژگی‌های یک تیم مثبت قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: انجام بازی تاکتیکی، اجرای بازی مناسب، دریافت کارت کمتر، بازی جوانمردانه و تفکر حرفه‌ای بازیکن می‌تواند بخشی از پیشرفت یک تیم مثبت باشد.

پرکاس بیان کرد: می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا اگر کادر فنی بعدی آمد نیز ریل‌گذاری مناسب محقق شده باشد. قطعاً هر باشگاهی علاقمند است در رتبه‌های صدر قرار بگیرد و تلاش ما نیز برای بهتر شدن و ارتقای تیم است.

وی افزود: باید در برخی پست‌ها با توجه به حساسیت‌ها بازیکن‌های شاخص جذب کنیم و مبنا را بر این گذاشتیم تا تیم را بومی ببندیم و بومی و اگر قرار باشد به صورت واقعی تیم بومی شود باید در ۳ - ۵ سال این فرایند باید انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: باید برای سهمیه و کسب رتبه‌های خوب بجنگیم زیرا در لیگ برتر هستیم و برای هوادار نباید دغدغه‌ای در این زمینه ایجاد شود. شرایط جامعه، شرایط فرهنگی و بودجه موضوعاتی بوده که در جذب بازیکن دخیل است.

پرکاس یادآور شد: به دلیل اینکه در برخی پست‌ها نمی‌توانستیم که بازیکن ایرانی داشته باشیم، بازیکن خارجی را مد نظر قرار دادیم که با توجه به شرایط، سن بازیکن و فیلم‌های بررسی شده بازیکن مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم و این موضوع انجام شده است.

وی اظهار کرد: مدرک مربیگری خود را از یوفا گرفتم ولی مدرک داوری و دروازه‌بانی را نیز دارم. البته کارشناسی یکی از خصوصیات مربی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه «خود را ایرانی یا آلمانی می‌دانید؟» گفت: دانش آموخته آلمان هستم و بیش از ۳۰ سال خارج از کشور زندگی کردم. من در کشوری زندگی کردم که می‌گویند اصل اول تا سوم نظم است.

پرکاس عنوان کرد: نظم بسیار برای من مهم است و بازیکنانم تاکنون این موضوع را پذیرفته‌اند و ما بدون نظم اصلاً نمی‌توانیم هیچ‌گونه اقدام مثبتی را انجام دهیم.

وی افزود: همه الفبای فوتبال را در فوتبال آلمان یاد گرفتم و دوره‌ها را در اروپا گذرانده‌ام. به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: دو ملیتی هستم و ساکن آلمان نیز هستم و از نظر مدرک و علم فوتبال تفکری آلمانی هستیم.

وی افزود: وقتی به تیم صنعت نفت آبادان آمدم از همه موضوعات و مشکلات اطلاع داشتم. متولد خرمشهر هستم و خودم را ایرانی و خوزستانی می‌دانم. بزرگ شده آبادان هستم و بستگانم در آبادان هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جذب بازیکن بیان کرد: بعد از اینکه سرمربی شدم با توجه به اینکه ۱۶ بازیکن نفت را دیده بود، نتایج سایر تیم‌ها را به عنوان یک ایرانی بررسی و دنبال می‌کردم.

پرکاس اضافه کرد: همه قراردادها دوساله منعقد شده و همچنین هر موقع خودم احساس کنم دیگر توانایی برای باشگاه ندارم از تیم می‌روم.

پرکاس تاکید کرد: بازیکن را به صورت پلی استیشن هدایت نمی‌کنم که سیم او دستم باشد.

کد خبر 5556207

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا پرکاس تیم صنعت نفت آبادان ورزش خوزستان محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری آمار کرونا اردبیل مشهد ایلام خراسان رضوی گرگان عکس استانها سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از شنیدن جواب منفی از رالف رانگنیک، نظرشان معطوف به مربیان دو تیم بنفیکا و برایتون شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک به پیشنهادهای بایرن مونیخ برای قبول هدایت این تیم پشت‌ کردند، حالا مدیران این باشگاه باید به فکر استخدام مربی دیگری باشند و رایزنی رسانه‌‌ای در این خصوص همچنان ادامه دارد. نشریه آلمانی «بیلد» در تازه‌ترین مورد خبر داد؛ منابع مطلع می‌گویند مدیران بایرن اکنون می‌خواهند با تمام قدرت نسبت به استخدام راجر اشمیت سرمربی بنفیکا اقدام کنند.

طبق این گزارش؛ سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه بنفیکا است و بند فسخ 30 میلیون یورویی در قراردادش دارد، اما بنفیکا کاملاً از او راضی نیست، بنابراین استخدام این مربی آلمانی برای بایرن کار پیچیده‌ای نخواهد بود. پیش از این نام اشمیت 57 ساله در بین مدیران بایرن مورد بحث قرار گرفته بود، هرچند هرگز یکی از نامزدهای برتر نبوده اما اکنون او در صدر لیست مدنظر باشگاه بایرن است.

در سوی دیگر روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ خبر می‌دهد که مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ و کریستوف فروند مدیر ورزشی این تیم حالا روی استخدام روبرتو دزربی سرمربی فعلی برایتون تمرکز کرده‌اند، این در حالی است که با توجه به اتفاق‌های چند هفته اخیر گزینه‌های دیگر را هم مدنظر دارند، چون به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ چیز قطعی نیست.

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

هانسی فلیک نیز دیگر گزینه‌ بایرنی‌ها به شمار می‌رود، هرچند با توجه به عملکرد ضعیف او در تیم ملی فوتبال آلمان، اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن تردیدهایی نسبت به بازگرداندن او به روی نیمکت این تیم دارند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی