Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و وزیر امورخارجه کشورمان درخصوص پرونده ترور شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان امروز در وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

محور اصلی گفتگو در این دیدار پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سرافراز مبارزه با تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبداللهیان در این دیدار با اشاره به فعالیت کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی در وزارت امور خارجه اظهار داشت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهره مندی از ظرفیت های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین این جنایت محقق گردد.

کدخدایی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری فعال موضوع ، ابراز امیدواری کرد این مطالبه برحق مردمی و مهم، در مسیر حقوقی خود هر چه سریعتر به نتایج مطلوب منتهی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیرعبداللهیان کدخدایی سردار سلیمانی پرونده ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی