Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:38:50 GMT

ستاره بسکتبال آمریکا در روسیه به زندان محکوم شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۵۱۳

ستاره بسکتبال آمریکا در روسیه به زندان محکوم شد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بریتنی گرینر ستاره بسکتبال آمریکا و قهرمان المپیک، پس از محکومیت به اتهام مواد مخدر به 9 سال زندان در روسیه محکوم شد. همچنین از گرینر خواسته شده تا جریمه‌ای در حدود 16300 دلار بپردازد.

گرینر که همراه با آمریکا در بازی‌های المپیک ریو و توکیو مدال طلا کسب کرده بود برای بازی در تیم UMMC Ekaterinburg لیگ برتر روسیه که از سال 2014 برای آن بازی کرده، به این کشور پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط سیاسی موجود به دلیل تنش‌های بین روسیه و اوکراین و مشکلاتی که آمریکا با روسیه دارد، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت که به کار خود برای بازگرداندن گرینر و پل ویلان  یک آمریکایی که به اتهام جاسوسی در روسیه زندانی است، ادامه خواهد داد.

پیش از این دادستان روسیه برای این بسکتبالیست 9 سال و نیم حبس درخواست کرده بود اما قاضی با بیان اینکه مدت زندان او از فوریه به حساب می‌آید، محکومیت این بسکتبالیست را کاهش داد.

گرینر به اتهامات مربوط به مواد مخدر اعتراف کرد. براساس گزارش آسوشیتدپرس، این ستاره بسکتبال بعد از تخلفات صورت گرفته، اظهارداشت: می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، باشگاهم و هوادارانم به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم و شرمندگی‌ای که برای آنها ایجاد کردم، عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرینر ستاره بسکتبال آمریکا حمل مواد مخدر بسکتبال زندان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد