Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:38:35 GMT

خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولتی پیشگام هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۷۶۲

خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولتی پیشگام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی پنج شنبه شب در آستانه ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان دیدار و در خصوص مسائل و فعالیت‌های خانه مطبوعات تبادل نظر کرد.

وی افزود: خبرنگاران استان کردستان با وجود دستمزدهای بسیار کم، بار سنگین اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی استان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همه خبرنگاران و روزنامه نگاران استان و خسته نباشی و دستمریزاد به آنها یاد آور شد: بدون شک اگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی ما دولتی‌ها را رسانه‌ها منعکس نکنند و ضریب رسانه‌ای به آنها ندهند، هیچ بار معنایی در جهان رسانه و پیوست رسانه‌ای فعالیت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

نقش مهم رسانه‌ها در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: رسانه‌های استان نقش مهم و بی‌بدیلی در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی کردستان دارند.

یعقوب گویلیان افزود: رسانه‌های استان نقش بسیار مهمی در معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کردستان دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به‌خوبی ایفای نقش کند می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی یک منطقه کمک کند.

وی عنوان کرد: صنایع‌دستی و گردشگری در کردستان یک ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی است که علاوه بر رونق اقتصادی، نشاطی مضاعف در منطقه ایجاد می‌کند.

گویلیان با تقدیر از تعامل و همراهی مستمر اصحاب رسانه استان با این اداره‌کل، یادآور شد: امیدواریم خبرنگاران استان با ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های خلاقانه، ما را در راستای پیشبرد اهداف توسعه استان بیش از پیش یاری کنند.

در ادامه تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات پیشنهاداتی در خصوص اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی ارائه کردند.

کد خبر 5556361

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان خانه مطبوعات روز خبرنگار محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اردبیل آمار کرونا مشهد عکس استانها خراسان رضوی ایلام حسینیه مهر فعالیت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند