Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی در نشست شورای اداری این استان با تاکید بر اینکه اولویت امداد و بازسازی با جبران خسارت‌های حوزه کشاورزی است دستور داد از امروز لوله‌ها خریداری و به مناطق آسیب دیده منتقل شود.

وحیدی از بسیج و هلال احمر خواست هر چه سریع تر لوله‌ها و تجهیزات در اسرع وقت نصب شود تا مزارع و باغات خشک نشوند.

وزیر کشور بر تسریع در بازگشایی راه‌های روستایی تا شنبه ۱۵ مرداد تاکید کرد و گفت: از ظرفیت استان‌های همجوار برای بازگشایی راه‌های روستایی وعشایری استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر ادامه کمک‌های امدادی و توزیع نیاز‌های ضروری خانواد‌های عشایری و روستاه‌های دور افتاده تاکید کرد.

وزیرکشور در این جلسه، در ارتباط تلفنی با وزیر نیرو خواستار کمک رسانی شد و محرابیان تیز برای تامین ۴۰ کیلومتر لوله و ۱۰ تانکر آبرسانی وعده مساعدت و همکاری داد.

رئیس جهادکشاورزی هم در این نشست گفت: سیل بیش از ۹هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی وارد کرده است.

محمدی مدیر راهداری هم گفت: سیل اخیر به راه‌های روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده و هم اکنون راه ۳۴ راه مسدود و صد در صد تخریب شده است.

مدیرعامل آبفای کهیگلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه ۱۰۰کیلومتر شبکه آبرسانی تخریب شده، ده تانکر آبرسانی برای آبرسانی موقت نیاز است.

برخه می گوید: ظرف یک روز گذشته ۲۰ کیلومتر خط لوله در مناطق آسیب دیده بازسازی شد.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در سامانه اخیر از جمله استان‌های پر بارش و سیل خیز بودیم، اما با مدیریت هوشمند بحران حتی یک مصدوم هم نداشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تخصیص اعتبار سیل کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏