Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله ناصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شبکه برق پایدار از اصلی ترین زیرساخت های پروژه های اربعین حسینی (ع) در استان ایلام است، بیان کرد: گروه های خط گرم این شرکت در استان برای عملیات و تعمیرات خط گرم شبکه شهرهای مسیر اربعین درحال فعالیت هستند و زمان پیاده روی عظیم اربعین در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز نیروهای عملیاتی شرکت و استان های معین که به استان دعوت شده اند تحت مدیریت واحد در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسالت ما تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین ضمن برنامه ریزی برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستان است که به دلیل رشد بار ۲۰ درصدی مهران در این ایام ضمن افزایش ۳۰ مگاولت آمپری پست فوق توزیع مهران ۲ فیدر جدید احداث و اجرای ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در دست اقدام می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به پروژه های این شرکت در اربعین سال جاری یادآور شد: احداث خط دومداره از پست فوق توزیع مهران تا بلوار امامزاده سید حسن با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در دست اقدام است.

ناصری تاکید کرد: طرح تبدیل خط تک مداره به دو مداره از بلوار امامزاده سید حسن (ع) تا پل زائر با حجم فیزیکی ۲ هزار و ۷۰۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی اضافه کرد: طرح تامین برق ۱۲ موکب و ساختمان مانیتورینگ فرماندهی ستاد اربعین حسینی (ع) با استفاده از ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۲ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال نیز در دست اجراست، همچنین در این راستا تامین و تکمیل روشنایی پارکینگ های اربعین و برکت و اقامتگاه اسکان موقت پارک بلوط چغاسبز نیز به طول ۱۰ کیلومتر درحال تکمیل شدن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به دیگر پروژه های در دست اجرا این شرکت در ایام اربعین سال جاری افزود: تامین برق ۲۳ دستگاه آبسردکن با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام و تامین برق ۱۸ دستگاه آبسردکن دیگر نیازمند شبکه با اعتبار سه میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که دارای پیمانکار و در حال اجراست.

ناصری در پایان تاکید کرد: مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرز مهران وجود ندارد و برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زوار محترم اربعین حسینی(ع) توسط خادمان حسینی، مردم و زوار شریف در شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شده است.

برچسب‌ها ایلام انرژی برق اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام انرژی برق اربعین ایلام انرژی برق اربعین میلیارد ریال استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد

همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور: مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران تاکید می کند که امسال تکمیل پایانه‌های مترو به صورت ویژه در دستور کار این شرکت قراردارد و در این رابطه می گوید: «در زمینه توسعه پایانه‌ها و پارکینگ‌های قطارهای شبکه مترو پایتخت، در سال جاری قصد داریم عملیات اجرایی پایانه دولت آباد در خط ۶، پایانه آزادگان در خط ۳ و فاز دوم پایانه شهید کلاهدوز در خط ۴ را به صورت ویژه پیگیری کرده و پیشرفت‌های فیزیکی مورد نظر در مورد این ۳ پایانه را حاصل نماییم. نقش انکارناپذیر پایانه ها در روند تعمیر و نگهداری واگن ها از یک طرف و تاثیر پایانه ها در کاهش سرفاصله حرکتی قطارها از سوی دیگر، اجرای پررنگ و جدی این ماموریت شرکت مترو در ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی به مسافران میلیونی شبکه موجود را ضروری تر از همیشه ساخته است.»

درستی ادامه داد: «ناگفته پرواضح است که در برهه‌هایی از طول دوره فعالیت شرکت مترو، گسترش طول شبکه و تعداد ایستگاه‌های مترو در اولویت قرار داشته و در حقیقت بحث کلیدی ایجاد پایانه‌ها در ابتدا و انتهای هر خط، در سایه قرار گرفته است.»

درستی در ادامه با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های توسعه ای خطوط هفتگانه، ادامه داد : «نکته مهم دیگر در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این است که روند عملیات اجرایی خطوط جدید تسریع یافته و البته در کنار این امر مهم، پروژه های توسعه‌ای خطوط موجود که عرصه فراگیری شبکه مترو در اقصی نقاط پایتخت را گسترش می‌دهد، به طور جدی دنبال شود. این پروژه‌ها شامل توسعه شرقی خط ۲، توسعه شرقی و غربی خط ۴، توسعه جنوبی خط ۶ و همچنین توسعه شمال غربی خط ۷ است که برخی از آنها پیشرفت‌های خوبی هم داشته‌اند. با این تفاسیر می توان گفت، تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ به همراه پیگیری پروژه‌های مربوط به توسعه خطوط ۲،۴،۶ و ۷ و همچنین سرعت گرفتن عملیات اجرایی خطوط جدید شبکه مترو پایتخت در کنار مساله احداث پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط مختلف مترو، اهم اقدامات اجرایی شرکت مترو تهران در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.»

مدیرعامل شرکت مترو درخصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این شرکت، گفت: «اجرایی شدن برنامه‌های امسال شرکت مترو تهران، مستلزم تامین به موقع منابع مالی لازم است و آنچه مدنظر متولیان امر در حوزه مدیریت شهری است، با تامین و تخصیص بودجه مورد نیاز محقق می شود. امروز که فرآیند تکمیل ایستگاه های خطوط هفتگانه مترو به خط پایان نزدیک شده است، موظف هستیم سایر بخش های شبکه موجود را نیز تکمیل کنیم تا با رفع نواقص و اتمام کارهای باقی مانده، از امکانات سخت افزاری ایجاد شده، بهترین بهره برداری را احصا کنیم. در واقع توسعه متوازن تمام شقوق یک شبکه ریلی زیرزمینی، آن چیزی است که باید جدی گرفته شود تا کارایی و بهره وری داشته های امروز، در حد اعلای آن به منصه ظهور برسد.»

کد خبر 847495 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها حمل و نقل شهرداری تهران پایتخت مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب