Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از شناسایی و پلمب مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز با ۶ هزار دستگاه ماینر در یکی از نواحی صنعتی شهرستان قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از جزیره قشم، محمد کریمی ضمن تایید این خبر اظهار داشت:  مزرعه یاد شده از طریق 8 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 630 کیلوولت آمپر تغذیه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مزرعه 2500 دستگاه فعال داشت، افزود: پس از پلمپ این مزرعه، حدود سه مگاوات برق به شبکه سراسری بازگشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، بیان کرد: این مزرعه فاقد مجوز استخراج ارز دیجیتال، با دستور قضایی و توسط نیروی انتظامی پلمپ گردید.

وی گفت: ایجاد مزرعه و استخراج ارز دیجیتال تابع قوانین و مقررات خاصی است که متقاضیان با دریافت مجوز و استفاده از برق با تعرفه مشخص، می‌توانند نسبت به راه‌اندازی قانونی آن اقدام کنند.

253 دستگاه ماینر غیرمجاز در خوزستان کشف شدکشف مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال با ‌6 هزار ماینر در ‌قشم‌4500 ماینر غیرمجاز در استان البرز کشف شد


کریمی افزود: هم استانی‌ها گرامی در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز دستگاه‌های رمز ارز، مراتب را از طریق شماره تلفن 121 یا اپلیکیشن برق من اعلام نمایند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر