Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار رفت که این بازی با نتیجه با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

برای استقلال امیرعلی صادقی در دقیقه ۴۰ و برای هوادار محمد عباسی در دقیقه ۸۵ گلزنی کردند.

در آخرین دقیقه نیمه اول داور مسابقه یک پنالتی به سود هوادار اعلام کرد و جواد محمدی بازیکن هوادار پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را سید حسین حسینی دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷۵، یکی از بازیکنان هوادار از بازی اخراج شد اما با توافق مربیان، یک بازیکن دیگر برای هوادار وارد زمین شد.

پیش از شروع مصاف تدارکاتی تیم‌های استقلال و هوادار، اعضای کادر فنی هوادار به نمایندگی از این باشگاه تابلو فرشی را به رسم یادبود به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اهدا کردند.

همچنین به مناسبت زادروز شاهرخ بیانی عضو فعلی کادر فنی تیم هوادار و پیشکسوت استقلال، بیژن طاهری سرپرست و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال از این پیشکسوت استقلال تقدیر کردند.

استقلال در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر روز ۲۱ مرداد به مصاف سپاهان می‌رود.

کد خبر 5556468

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال هوادار تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کمیته ملی المپیک تیم فوتبال امید ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس تیم هندبال دختران ایران تکواندو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، امشب مقابل یوونتوس به تساوی ۱-۱ رسید. آنها پنجشنبه در بازی برگشت در استادیوم بای آرنا مهمان لورکوزن هستند و ده‌روسی تأکید کرد که تیمش با فراموشی بازی امشب باید به استقبال لورکوزن برود.

نتیجه امشب؟
فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و اگر به این واقعیت فکر کنیم که ۴۸ ساعت پیش یک بازی بسیار فشرده داشتیم که تا آخرین لحظه جنگیدیم، نتیجه امشب را بیشتر درک کنیم.

از تساوی راضی هستید؟
ما از تساوی چندان راضی نیستیم، اما با دیدن نگرش تیم، دست نکشیدن آنها از مبارزه و سبک بازی‌شان، از عملکرد امشب راضی می‌شوم.

مستحق برد بودید؟
نمی‌دانم. با کمی شانس، ما می‌توانستیم برنده شویم، اما آنها نیز می‌توانستند. شانسی است. یووه بازیکنان استثنایی‌ای دارد و آنها نیز شایسته تقدیر هستند.

دیبالا مصدوم شد؟
او درد کمی حس کرد و به ما گفت چیز مهمی نیست اما باید تا ارزیابی‌ها و آزمایشات پزشکان صبر کنیم. نباید خیلی جدی باشد.

در بازی برگشت با لورکوزن امیدی به صعود دارید؟
قطعا. اگر به ۲۸ دقیقه اول بازی رفت نگاه کنید می‌بینید که ما فرصت‌های تهاجمی زیادی داشتیم. در مجموع ۶۸ درصد مالکیت توپ داشتیم و چند موقعیت عالی که می‌توانستند گل شوند.

ما می‌توانیم آنها را در بازی برگشت و در خانه‌شان غافلگیر کنیم. نباید عجول باشیم. اینطور نیست که باید پنج گل را برگردانیم، بلکه فقط دو گل است. من امشب هم از آلگری راهنمایی خواستم و او هم گفت که شما می‌توانید در دقیقه ۶۰ گل اول را بزنید و بعد کامبک‌تان را تکمیل کنید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند