Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، گرامیداشت کشتی گیر شهید شاهرخ ضرغام در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و تیم مالک اشتر بابل با کسب ۳ برد و یک باخت، به عنوان تیم دوم پس از پتروپالایش بلیش تاکستان به مرحله بعدی راه یافت.

بابلی‌ها در این مرحله ابتدا با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم کیان گرگان گذشتند و سپس با حساب ۸ بر ۲ به پتروپالایش بلیش تاکستان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم مالک اشتر بابل در ۲ مسابقه بعدی هم به ترتیب با نتایج ۷ بر ۳ و ۶ بر ۴ مقابل ملوان جوان رشت و هیات کشتی اراک میزبان رقابت‌ها پیروز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول کشتی فدراسیون کشتی مسابقات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی