Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:22:18 GMT

بیعت عاشورایی مردم محمودآباد با شهدای مدافع حرم + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۳۶۹

بیعت عاشورایی مردم محمودآباد با شهدای مدافع حرم + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،در هفتمین روز از ماه محرم مردم ولایتمدار محمودآباد چشم انتظار شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم برای استقبال بودند.

همه اقشار مردم با تجمع در میدان سردار شهید مهدی کاظمی به انتظار ورود پیکر این شهدا بودند که پایگاه بسیج شهدای سوراخ مازو با برپایی دو موکب وپذیرایی از مردم در هوای بسیار گرم این روزها پرداخته و علاوه بر این با مداحی و دود کردن اسپند منتظر پیکر شهدای گرانقدر مدافع حرم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با ورود خودروی حامل این شهدا حال هوای مردم استقبال کننده هم واقعا دیدنی بود چون همه مردم از طیف های مختلف آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود از رشادت و دلیری فرزندان خود را اعلام نمایند و بگویند گرچه در این شرایط بد اقتصادی مردم در تنگنا و فشار هستند ولی با آرمان‌های نظام و انقلاب و خون شهدا هیچ تعارفی نداشته و با تمام وجود به این آرمان‌ها وفادار بوده و در هر شرایطی شهدایی که خون خود را در راه دفاع از میهن و انقلاب فدا کردند با دل و جان پذیرا هستند.

مراسم تشییع پیکیر شهید سردار رحیم کابلی و حجت‌‌الاسلام محمد امین کریمیان از میدان شهید کاظمی تا سازمان تبلیغات تشییع خودرویی شده سپس از جلو سازمان تبلیغات بر دست‌های مردم تا مصلی نماز جمعه با شکوه هر چه تمام‌تر همراه با نوحه‌سرایی و مداحی تشییع شدند.

در این مراسم فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس و حجت‌الاسلام جباری امام جمعه و دادستان و فرماندار و سایر مسؤولان شهرستانی به همراه مردم حضوری چشمگیری داشتند.

پیکر این شهدای عزیز سپس به مراسم شیرخوارگاه حسینی در مصلی نماز جمعه برده شد و مادران با تهیه ده‌ها مجمع به استقبال این شهدا آمده که حال و هوای خاصی را در مصلی نماز جمعه رقم زد.

امید است مسؤولان از این شهدایی که با نثار خون خود برای دفاع از دین و میهن تمام هستی خود را فدای ملت کردند درس گرفته و رهرو راه این شهدا در خدمت‌رسانی به مردم باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم رحیم کابلی مازندران شهرستان محمودآباد استقبال شهدا تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود