Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در مراسم یادواره ارتحال ابوالشهدا حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد جنیدی امام جمعه فقید رودسر و چهار فرزند شهیدش در این شهرستان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار با حضور در مزار شهدای گمنام شهر رودسر و ادای احترام به سه شهید والامقام گمنام تدفین شده در این مزار، در مراسم یادواره بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ابوالشهدا حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد جنیدی امام جمعه فقید رودسر و چهار فرزند شهیدش شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حاضران، همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش؛ یاد و خاطره پدران و مادران فقید شهدای عزیز و گلگون کفنان عرصه ایثار و شهادت را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه رودسر سخنرانی کرد.

ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین جنیدی پدر شهیدان محمد، نصراله، رضا و عبدالحمید جنیدی، ۱۷ سال امام جمعه رودسر بود که محرم سال ۱۳۷۷ به فرزندان شهیدش پیوست.

مقام معظم رهبری در وصف ایشان فرمودند: آقای جنیدی، از اولیا الله هستند.

شهید محمد جنیدی در سال 62 در جزیره مجنون ، رضا جنیدی در سال 62 در منطقه چناره ، نصرا... جنیدی سال 59 در سوسنگرد و جانباز دفاع مقدس عبدالحمید جنیدی در سال 79 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود