Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه انتقال خون استان قزوین زمان مراجعه اهداءکنندگان خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پایگاه انتقال خون استان قزوین با صدور اطلاعیه ای زمان مراجعه اهداء کنندگان خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

بر اساس این اعلام در پایگاه انتقال خون قزوین، روز شنبه پانزدهم مرداد از ساعت 8 صبح تا 24 و در روز یکشنبه شانزدهم مرداد در تاسوعای حسینی از ساعت 8 صبح تا 24 و روز دوشنبه هفدهم مرداد و در عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح تا 20 شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاههای انتقال خون برای نجات جان بیماران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مرکز انتقال خون تاکستان روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 18 اهداءکنندگان خون می توانند به این مرکز مراجعه کرده و خون خود را اهدا کنند.

همچنین سامانه سیار خونگیری در روز یکشنبه 16 مرداد ماه از ساعت 17 الی 22 و روز سه شنبه 18 مرداد از ساعت 8.30 الی 13 در بویین زهرا مستقر می شود.

در این اطلاعیه از خیرین و نیکوکاران خواسته شده است در روزهای عزای حسینی در ساعات اعلام شده ضمن مراجعه به مراکز تعیین شده برای اهدای خون اقدام کنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهدای خون پایگاه انتقال خون قزوین ساعت 8 صبح انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

کد خبر 6092699 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز