Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:22:32 GMT

شهید صارمی افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۷۲۱

شهید صارمی افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام  سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: شهید صارمی خبرنگاری شجاع و متعهد بود که در راستای رسالت سنگینی که بر دوش داشت، مظلومانه در راه انجام وظیفه به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه افزود: انتظار می رود خبرنگاران مسائل و  مشکلات را به دقت و درستی رصد و به بهترین نحو ممکن منعکس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اصل روحیه امانت داری در انعکاس اخبار افزود: خبرنگاران  رسالت بزرگی در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند که باید اخبار را به خوبی منتقل کنند و همواره بر اساس مصلحت نظام و مردم گام بردارند.

خطیب جمعه بروجرد گفت: انتظار می رود خبرنگاران با توجه به اینکه در جریان همه امور، کمبودها و مشکلات هستند برای تسریع در رفع مشکلات طرح و راهکار مناسب ارائه دهند .

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری سیدالشهدا از عزاداران حسینی خواست با رعایت نظم و پرهیز از ایجاد آلودگی صوتی در ساعت های غیر معمول، بر شور و شعور این عزاداری ها بیفزایند و مداحان و مبلغان دینی نیز در راستای  پیوند بین عاشورا و انقلاب اسلامی سخنرانی‌ و مداحی کنند.

وی همچنین از سازمان آب و فاضلاب بروجرد و لرستان خواست در راستای تقویت شبکه آب شرب بروجرد در ایام تابستان چاره ای بیندیشند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف، از  افت فشار آب جلوگیری شود.

برچسب‌ها بروجرد محمود صارمی ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد محمود صارمی ستاد اقامه نماز کشور بروجرد محمود صارمی ستاد اقامه نماز کشور لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، لبناخمیس مهدی رئیس هیئت عالی رتبه وزارت علوم کشور عراق و هیئت همراه به منظور گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، برپایی تورهای مشترک فناوری و برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های فناورانه ایران در کشور عراق از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و واحدهای فناور آن بازدید کردند.

در این جلسه حسن زمانیان به سابقه همکاری‌های فرهنگی و علمی دو کشور اشاره و گفت: وجود اشتراکات مذهبی، تاریخی، فرهنگی و علمی دو کشور ایجاب می‌کند که گسترش همکاری و تعامل در زمینه‌های مختلف علمی افزایش یابد.

معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن اشاره به تحصیل دانشجویان دکترای پژوهشی دارای طرح پژوهشی تقاضا محور بیان داشت: این سازمان آمادگی خود را جهت پذیرش دانشجوی دکترای پژوهش محور از کشور عراق اعلام می‌دارد.

در ادامه لبنا خمیس مهدی گفت: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با فضای بزرگ، پژوهشکده‌های نوین و دانشمندان گرانقدر، نقشی بزرگ در گسترش و رشد علمی ایفا کرده است. امیدواریم بتوانیم با گسترش روابط با چنین سازمانی، از تجربیات آن در کشور عراق استفاده کنیم و دانشجویان و استادان ما با حضور در این مرکز با نوین ترین دستاوردهای علمی آشنا شوند.

رئیس هیئت عالی رتبه وزارت علوم عراق ضمن بیان امتیازات ویژه سفر خود به ایران اظهار داشت: به لطف الهی، امروز دیداری بسیار ارزشمند و مفید به همراه هیئت وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی عراق از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران داشتیم و برای اولین بار است که چنین مرکز بزرگ علمی و پژوهشی را مشاهده می‌کنم و دیدگاه جدیدتری نسبت به ایران پیدا کردم.

وی با اشاره به توانمندی‌های سازمان با وجود ۹ پژوهشکده بیان داشت: سازمان با دستاوردهای گوناگون و فعالیت‌های علمی گسترده توانسته است در منطقه تعاملات خوبی را ایجاد کند و کشور عراق نیز تمایل دارد در زمینه‌های تحقیقاتی و طرح‌های کلان به ثمر رسیده همکاری و مشارکت داشته باشد.

لبنا خمیس مهدی گفت: پارک علم و فناوری عراق در سال گذشته افتتاح شده است و می‌توان از تور فناوری و برپایی نمایشگاه توانمندی شرکت‌های ایرانی جهت تعاملات علمی و فناورانه بین پارک علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و عراق استفاده کرد.

در پایان این دیدار معاون پژوهش و توسعه وزرت علوم عراق و هیئت همراه از پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، آزمایشگاه‌های تخصصی بانک‌های سویه‌های خون، سایت ماهواره و چند واحد فناور سازمان که در زمینه‌های تجهیزات پزشکی و قطعات هوایی فعالیت داشتند، بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت