Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از خدا و اجرای فرامین الهی، اطاعت از رسول خدا و اولی الامر، اجتناب از معاصی، شکر نعمت‌های الهی و صبر در برابر بلا‌ها و مصائب باعث افزایش تقوای الهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: برگزاری یادواره شهدا، باعث زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است؛ بنابراین در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، چند یادواره شهدا در شهرستان کوهبنان برگزار می شود. 

امام جمعه کوهبنان گفت: سید و سالار شهیدان وقتی شاهد بودند که وصایای پیامبر اکرم (ص) کنار گذاشته شد، تجمل گرایی و اشرافی گری افزایش پیدا کرد و افول غیرت دینی رواج پیدا کرد، برای احیای دین خدا و سیره نبی مکرم اسلام (ع) قیام کردند.

به گفته او  ۲ عامل فاصله از خدا و معنویت و گرایش به تجمل گرایی باعث گمراهی مردم می‌شود.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: امروز همراهی کردن با مراکز درمانی و وزارت بهداشت برای کاهش ویروس کرونا از مصادیق تقوا است.

او  تصریح کرد: همچنین  در این هفته سالروز شهادت امام سجاد (ره) و بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم را در پیش داریم. 

امام جمعه کوهبنان گفت: مبحث ولایت مداری و ولایت پذیری از دستاورد‌های نهضت عاشورا است؛ بنابراین در حال حاضر اطاعت از مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) بر همگان ضروری است.

او تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا خصوصا سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید نوح مجیدی را گرامی می‌داریم و  به اطلاع همگان می‌رساند مراسم یادواره شهدای روستای کهن در آستانه تاسوعا برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه تاسوعا و عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب