Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:55:14 GMT

خبرنگاران دیده‌بانان جامعه و چشم بینای ملت هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۰۱۷

خبرنگاران دیده‌بانان جامعه و چشم بینای ملت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به تبلیغات آمریکایی‌ها مبنی بر ترور ایمن‌الظواهری اظهار کرد: این هفته آمریکا با افتخار تمام دنیا را با تبلیغ پر کرد که ما رئیس القاعده ایمن‌الظواهری را کشتیم و دنیا را از شر او و القاعده خلاص کردیم.

وی با تحلیل وضعیت و شانس انتخاباتی دموکرات‌ها در آمریکا تصریح کرد: غالب کارشناسان و تحلیل‌گران می‌گویند حزب دموکرات آمریکا در انتخابات آینده یعنی انتخابات میان دوره کنگره شکست آشکار خواهد خورد بایدن در داخل آمریکا هیچ وضع خوبی ندارد ۷۵ درصد از دموکرات‌ها او را نمی‌خواهند و صد درصد جمهوری‌خواهان می‌خواهند او سرنگون شود و لذا خودش را به هر جا می‌زند و مثل غریق به هر خس و خاشاکی تشبث می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با طرح پرسش‌هایی در رابطه با ترورهای آمریکایی‌ها گفت: دولت‌های آمریکا در سال‌های گذشته چهار نفر را کشتند اسامه بن لادن، زرقاوی بغدادی و ایمن‌الظواهری آنها به چند سوال پاسخ ندادند اول اینکه چرا جنازه آنها را نشان ندادید آمریکا بن لادن را با پسرش حمزه کشت البته ادعا کرد که کشته است اما جنازه را نشان داد و گفت در دریا دفن شد ثانیاً شما که قادر بودید آنها را دستگیر کنید و اسرار مهمی را از آنها به دست آورید تا ریشه تروریسم کلاً افشا شود.

آیت‌الله عاملی افزود: از همه اینها معلوم می‌شود که این جرثومه‌ها همه عمیل، مزدور و مصنوع خود آمریکا و سیا هستند و وقتی تاریخ مصرف آنها تمام می‌شود، آنها را می‌کشند سپس منتظر می‌مانند تا قتل آنها را برگ برنده برای رؤسای جمهور آمریکا بکنند یعنی همه اینها تبدیل به برگ برنده انتخاباتی می‌شوند تا رؤسای جمهور آمریکا اعتماد ملت آمریکا را جذب کند.

وی با قدردانی از وزارت اطلاعات به خاطر دستگیری تروریست‌هایی که قصد عملیات انفجاری در مراسم عزاداری را دارند، خاطرنشان کرد: از وزارت اطلاعات در دستگیری ۱۰ تروریست داعشی وهابی صهیونیستی که از ترکیه و عراق وارد ایران شده بودند تا در اجتماعات عظیم عزاداران بمب‌های ویژه منفجر کنند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان به حدی است که این جانیان را از بدو حرکت از ترکیه و عراق تحت نظر داشتند، این وزارتخانه اخیراً یک شبکه بزرگ و سازمان‌یافته جعل و فساد اقتصادی را نیز شناسایی و اعضای آن را دستگیر کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: نگاشتن خبر برای انعکاس واقعیت‌ها و فراهم کردن زمینه نعمت بزرگ آگاهی برای انسان‌ها یک امر قدسی است و از انعکاس واقعیت‌ها همه باید خوشحال باشند، فرار از واقعیت یا ترس از واقعیت یا ترس از انعکاس واقعیت اصلی‌ترین مانع پیشرفت است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و بزرگ امانتداران واقعیت‌ها و نترس‌ترین دیده‌بانان جامعه هستند.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: حکومت‌های استبدادی که در سایه غفلت ملت به حیات استبدادی خود ادامه می‌دهند، همیشه با خبرنگاران امین و صادق مشکل دارند یک حکومت آرمانی همیشه امنیت خبرنگار را امنیت خود می‌داند و زمینه جرئت و حریت را در آنها فراهم می‌کند.

امام جمعه اردبیل با توصیف شاخص‌های خبرنگار آرمانی گفت: خبرنگار آرمانی نیز روی حرمت قلم و مصالح کلان وطن معامله نمی‌کند قلم را نه در مسیر انتقام و نه در مسیر منافع شخصی و نه وسیله‌ای برای قلب واقعیات قرار نمی‌دهد و حرمت قسم به قلم در کتاب آسمانی را نگه می‌دارد، خبرنگاران در دنیا در معرض چند خطر هستند.

کد خبر 5556620

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل خبرنگاران سید حسن عاملی ایالات متحده امریکا تروریسم القاعده حزب دموکرات آمریکا جمهوریخواهان وهابیت رژیم صهیونیستی فساد اقتصادی محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها حسینیه مهر همایش شیرخوارگان حسینی آمار کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق به جایگاه صدق در آیات و روایات پرداخت و ضمن گرامی‌داشت روز معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز کارگر و روز هلال احمر به پیروزی‌های مختلف جوانان ایرانی در عرصه‌های دفاعی و ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: همانطور که مردم غیرت و توانایی ایرانیان را در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی و ورزشی و غیره دیده‌اند انتظار دارند دولتمردان با یک عملیات انقلابی و وعده صادق، طوفان اقتصادی ایجاد کنند تا شاهد کاهش تنش اقتصادی و ثبات قیمت کالاها در بازار و بی اثر کردن تحریم‌ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به سفر رئیس قوه قضائیه به استان و رئیس سازمان بازرسی کل کشور به پارسیان اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با شنیدن حرف‌های مردم به مشکلات واقعی رسیده و با اقدامات جهادی گره‌ها را از زندگی مردم شریف و نجیب هرمزگان باز کنید.
 
امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش دیگر بر لزوم پیگیری مصوبات و وعده‌های نماینده دولت در سفر به شهرستان پارسیان در ضمن سفر دوم هیات دولت تأکید کرد و گفت: ما بیش از ۲۰ مورد از مطالبات مردم را به نماینده دولت در آن سفر به شهرستان بیان داشتیم ایشان با روی گشاده قول پیگیری جدی تا تحقق مطالبات را دادند پیرامون دو مورد از آنها دستوراتی را به بخش‌های مربوط صادر کرده‌اند و طی نامه ای ما را مطلع کردند که درباره ۱_اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان ۲_و در مورد احداث بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی در شهرستان است و هم این دو مورد و هم سایر موارد و مطالبات که ما اطلاعی از پیگیری آنها نداریم باید دنبال شود.
 چه کسی باید پیگیر این کارها باشد؟ نماینده مجلس، نماینده دولت در شهرستان و نماینده دولت در استان ومردم منتظرند تا این بزرگواران با پیگیری دنبال تحقق این وعده‌ها باشند.
 
امام جمعه شهرستان در بخش پایانی خطبه به اعتراضات گسترده دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه پرداخت و بیان داشت: این روزها دانشگاه‌های آمریکا در اختیار جوانان دانشجو و استاد آمریکایی حامی فلسطین و جبهه مقاومت و دشمن رژیم غاصب صهیونیستی است پیام‌های انقلاب اسلامی صادر شد و همه دانشگاه‌ها و شهرهای آمریکا را فتح کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا