Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسعود بنوان گفت: آقای ذوقی احسن از پیشکسوتان ورزش دو و میدانی دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت‌های ورزشی در صداوسیما و مسئول سابق ورزش صداوسیما است.

او گفت: از اقدامات فرهنگی ورزشی این بسیجی ورزشکار برپایی چندین برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت شهداء بوده است که دارای بازتاب زیادی در رسانه‌ها گردید از جمله دو استقامت ۳۳ کیلومتر، ۲۲ کیلومتر و مسیر ۷۰ کیلومتری نجف تا کربلا در گرامیداشت شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی، مدافعان حرم و سردار شهید حاج حسین همدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برنامه مستند ورزشی در مسیر عشق در مورد فعالیت‌های فرهنگی ورزشی این دونده عاشق سال گذشته در شبکه استانی همدان ساخت و پخش شد.

بنوان گفت: در حال حاضر دبیر جدید هیات دو ومیدانی تمرینات منسجم و مداومی را در کنار دیگر دوندگان حضور در مسابقات انتخابی بزرگسالان ارشد (کاپ آسیا) که در کشور تایلند برگزار خواهد شد انجام می‌دهد.

بنوان گفت: استان همدان یکی از قطب‌های اصلی دو ومیدانی در کشور و دارای عناوین زیاد قهرمانی در رده‌های مختلف باشگاهی و سطح ملی، آسیایی و جهانی می‌باشد و هیئت دو و میدانی یکی از موفق‌ترین و مدال آورترین هیئت‌های استان است.

این هیئت دارای امکاناتی پیست مجهز وزیبای تارتان شهید مفتح و پیست صحرانوردی با امکانات کامل در مجاورت این ورزشگاه و پیست تمرینی قدس و در دیگر شهرستان‌ها بخصوص نهاوند مهد دو ومیدانی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کوپه ژاپن از پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

سعید افروز، یاسین خسروی، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی‌اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت‌سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی، حامد امیری ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو