Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@09:59:33 GMT

دستگیری 6 نفر به علت آزار دختر 13 ساله / جزییات

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۴۰۹

به گزارش صدای ایران،مجمع حفاظت از کودکان قربانی تجاوز ، خبری مبنی بر تجاوز به دختربچه 13 ساله از سوی شش نفر و پسرعموی وی دریافت کرد.

این دختر کوچک به مجمع مذکور گفته است پسرعمویش او را به خانه ای متروکه برد و زمانی که با شش پسر مواجه شد ترسید، سپس آن ها با تهدید اسلحه مانع از فرار وی شدند و بعد به ترتیب او را به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از پیگیری های خانواده این دختر و مجمع حفاظت از کودکان قربانیان تجاوز ، شش پسر جنایتکار به دام افتادند و در حال حاضر به اتهام تجاوز به عنف در 21 جلسه در دادگاه محاکمه شده اند.


گفتنی است که بجز این تجاوز به دختربچه ۱۳ ساله تجاوز به کودکان در مراکش یکی از نگرانی های اصلی خانواده ها برای فرزندانشان است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تجاوز به دختر ۱۳ ساله تجاوز به عنف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پنلی از کارشناسان که به دستور امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه تعیین شده اند، معتقدند این کشور باید استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی را برای کودکان و نوجوانان محدود کند. این در حالی است که نگرانی ها درباره تاثیر منفی آنها بر جوانان درسراسر جهان بیشتر شده است.

این کارشناسان در گزارشی اعلام کردند کودکان زیر ۱۱ سال باید از در اختیار داشتن موبایل منع شوند و از سوی دیگر استفاده از موبایل با دسترسی به اینترنت باید برای افراد زیر ۱۳ سال نیز ممنوع شود. شبکه های اجتماعی باید برای افراد زیر ۱۵ سال ممنوع باشد و افراد زیر این سن فقط باید به پلتفرم هایی که اخلاقی قلمداد می شوند، دسترسی داشته باشند. قانونگذاران نیز وظیفه دارند درباره اخلاقی بودن پلتفرم ها تصمیم گیری کنند.

مکرون که مشتاق افزایش محبوبیت خود در نظرسنجی ها است، در ژانویه ۲۰۲۴ میلادی متعهد شد که پیش نویس قوانین سختگیرانه تری برای محدود کردن استفاده از صفحه نمایش کودکان و استفاده از رسانه های اجتماعی ارائه کند. تلاش های او بازتاب نگرانی های والدین، روانشناسان و سیاستگذاران در سطح بین المللی در این باره است که فناوری های جدید احتمالا بیش از آنکه تاثیرات مثبت داشته باشند، اثر منفی بر ذهن نسل جوان می گذارند.

پنل کارشناسان توسط سروان موتون عصب شناس و امینه بنیامنیا پروفسور روانشناسی رهبری می شود و متشکل از کارشناسان آموزشی، حقوقی و فناوری است. آنها روز گذشته یافته های خود را به مکرون ارائه کردند.

در حال حاضر هیچ زمانبندی برای قانون جدید اعلام نشده و مشخص نیست تا چه اندازه مبتنی بر توصیه های کارشناسان خواهد بود. کارشناسان اعلام کردند هرگونه اقدامی باید با تمرکز روی سخت تر کردن قوانین بر شرکت های فناوری انجام شد. موتون در این باره گفت: شرکت های فناوری باید مسئولان اصلی این امر باشند.

همچنین گزارش نشان داد گذران وقت بیش از اندازه در شبکه های اجتماعی روی خواب کودکان تاثیر می گذارد و یکی از انگیزش های اصلی چاقی کودکان است. از سوی دیگر ممکن است شبکه های اجتماعی ریسک اضطراب و افسردگی را بیشتر کنند.

کد خبر 6093895

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد