Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:17:06 GMT

خدمات خبرنگاران به جامعه بسیار اررشمند است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۵۶۶

خدمات خبرنگاران به جامعه بسیار اررشمند است

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به اهمیت رسانه و کار خبرنگاران پرداخت و افزود:  اگر قبلاً مرز جنگ‌ها جغرافیایی بود امروز مرز جنگ‌ها ادراکی می‌باشد و خبرنگاران در مرزهای این نوع جنگ‌ها مجاهدت می‌کنند.

وی رسالت خبرنگاران را خطیر دانست و گفت: جنگ نرمی که دشمنان آغاز کرده‌اند ابعاد مختلف و پیچیده‌ای دارد ، لذا خبرنگاران در این راستا باید هوشیارتر از همیشه اقدام نمایند و در این مقطع به ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه مبادرت ورزند چرا که یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان ایجاد یاس در جامعه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی بیان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در مجموع از زمان تاسیس تاکنون کارکردهای مناسبی داشته و در پیوند میان علم و عمل اقدامات مناسبی نیز انجام داده است اما همچنان امیدواریم این نقش را با کیفیت بهتر و بیشتری به انجام برساند.

وی گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی در مسیر ایجاد اشتغال‌های پایدار گام برداشته و نوآوری کند و اگر غیر از این باشد دچار روزمرگی شده است ، امروز بیکاری آفت جامعه بویژه برای نسل جوان محسوب می‌شود لذا مجموعه‌ای مانند جهاد دانشگاهی باید برنامه‌هایی داشته باشد تا جوانان بتوانند علم را تبدیل به عمل کنند.

امام جمعه اصلاندوز ضمن تشریح مواضع اروپایی‌ها در خصوص برجام اظهار کرد: خاموش شدن دوربین‌های فراپادمانی اروپایی‌ها را نگران می‌کند اما عجیب است که بدعهدی‌ها و یک جانبه‌گرایی‌های آمریکا آنها را نگران نساخته است. آنها متنی که تا الان برای برجام تهیه شده را بهترین متن بیان می‌کنند و از این طریق می‌خواهند ایران را وادار کنند تا این متن را که آن قلت‌های زیادی هم دارد را امضا کند.

وی افزود: آنها با پشتیبانی‌های رسانه‌ای در تلاش هستند تا ایران را مقصر جلوه دهند ، حال آنکه ایران همیشه نسبت به تعهدات خود پایبند بوده است اما مواضع مقتدرانه‌ای که ایران در چند ماه اخیر اتخاذ کرده به همگان ثابت کرده است که رویه فکری مسلما متفاوت‌تر از قبل بوده و هر اقدامی با پاسخ قاطع متقابل روبرو خواهد شد.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: دیدید که پس از اینکه آمریکا ۶ شرکت و یک نفتکش را به اتهام ارتباط با ایران تحریم کرد ، در مقابل سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز از راه اندازی صدها سانتریفیوژ جدید سخن گفت.

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: آمریکا و اروپا باید از خود بزرگ بینی‌های خود بکاهند و مطمئن باشند که ایران در مسیر خنثی کردن تحریم‌ها موفق عمل خواهد کرد و به صورت عزتمندانه و مقتدرانه همیشه در پی اعتلای آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور اردبیل اصلاندوز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور اردبیل اصلاندوز ستاد اقامه نماز کشور اردبیل اصلاندوز جمعه اصلاندوز جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، همایون روحیان گفت: عمق و ابعاد نسل کشی در فلسطین تا حدی بوده است که جامعه دانشگاهی امریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کرده است.

وی افزود: مردم سراسر جهان نسبت خود را با این رویداد‌ها مشخص می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد