Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال مارک کوکوریا مدافع تیم برایتون به چلسی در حالی صورت گرفت که کل کلی هم بین معروفترین خبرنگار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا با باشگاه برایتون هم انجام شده بود. ۲ روز پیش فابریتزیو رومانو معبترین خبرنگار نقل و انتقالاتی در اروپا با انتشار توییتی به سبک همیشگی خود مدعی شد که کار انتقال این بازیکن به چلسی به پایان رسیده و این باشگاه با مدیران برایتون به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، پریشب باشگاه برایتون توییتی با مضمون زیر منتشر کرد: «برخلاف اخبار نادرستی که امشب از چند رسانه منتشر شده است، ما هیچ توافقی با هیچ باشگاهی بر سر فروش کوکوریا نداشتیم.»

رومانو واکنش جالبی به این اظهارنظر داشت و تصمیم گرفت توییت مربوط به توافق برایتون با چلسی را با استفاده از قابلیت توییتر به صورت دائم به عنوان توییت اول صفحه‌اش قرار دهد تا هرکس وارد صفحه او می‌شود اول این توییت را ببیند.  
یکی دیگر از کاربران نیز پس از بیانیه باشگاه برایتون در توییترش از این که رومانو به آن‌ها دروغ گفته است ابراز شگفتی کرد و این خبرنگار ایتالیایی هم در پاسخ به او نوشت: «خواهیم دید چه کسی دروغ گفته است.»

کل کل خبرنگار معروف با باشگاه لیگ برتری/خواهیم دید چه کسی دروغگو است

حال پس از ۲ روز ثابت شد باشگاه برایتون دروغ گفته بود و ادعای رومانو تایید شد. باشگاه چلسی هم به همین دلیل با کنایه به باشگاه برایتون نوشت: در پی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها در طول این هفته، می‌توانیم تایید کنیم که به باشگاه برایتون بر سر انتقال مارک کوکوریا به توافق رسیدیم.

فابریتزیو رومانو هم پس از رسمی شدن این انتقال در توییتر خود نوشت: من دروغگو نبودم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چلسی برایتون لیگ برتر انگلیس باشگاه برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم