Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:45:27 GMT

آماده‌باش 96 آتش‌نشان در زنجان برای مراسم هشتم محرم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۴۸۸

آماده‌باش 96 آتش‌نشان در زنجان برای مراسم هشتم محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نخستین شب ماه محرم نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده باش هستند و این آماده‌باش تا شب 12 محرم ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان همچنین از آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در 4 روز عزاداری‌های بزرگ تاسوعا، عاشورا، نهم و یازدهم محرم هم خبر داد و گفت: در مجموع در این ایام 96 آتش‌نشان در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری در آماده‌باش خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شست‌وشوی گنبد و گلدسته حسینیه اعظم زنجان افزود: همچنین قبل از این عزاداری‌ها 10 مورد پایش ایمنی از مکان‌های هدف انجام شد.

افزود: در این شب‌ها در نقاط پرتردد شهر، اکیپ‌هایی از نیروهای آتش نشانی به طور مستمر به گشت‌زنی پرداخته و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل قرار می‌دهند، ضمن آنکه در روزهای پایانی این ایام آتش نشانان در مقابل اماکن مذهبی پرتردد مستقر خواهند بود.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با مسوولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی اماکن مذهبی گشت زنی حسینیه اعظم زنجان عزاداری آتش نشانی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین