Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:30:05 GMT

خودسوزی زن ۴۷ ساله رشتی وسط خیابان+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۵۰۳

خودسوزی زن ۴۷ ساله رشتی وسط خیابان+ جزئیات

معاون فرماندهی انتظامی گیلان از خودسوزی یک زن ۴۷ ساله در شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، اظهار کرد: درپی دریافت تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر خودسوزی یک زن با بنزین در یکی از محله‌های شهر رشت، مأموران انتظامی در محل موردنظر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این فرد با ریختن بنزین روی خود در وسط خیابان اقدام به آتش زدن خود کرده بود، افزود: برابر تحقیقات انجام شده، علت خودسوزی این زن ۴۷ ساله اختلاف شدید وی با همسر ۵۲ ساله‌اش اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی و امدادی نیز در محل حاضر شدند و این فرد مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رسول‌زاده ضمن تأکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتن‌داری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست.

منبع: رکنا

کد خبر 594083

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودسوزی رشت معاون فرماندهی انتظامی گیلان خودسوزی یک زن با بنزین خانواده و آسیب های اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود

سردار محمدحسین حمیدی معاون تربیت و آموزش فراجا در آئین تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلمان معمار آینده کشور هستند و تربیت نیرو‌های متخصص بزرگترین خدمت به کشور است.

او افزود: در فراجا کلیه کارکنان در راستای ارتقاء سطح علمی و همچنین توانمندسازی آنها مورد آموزش قرار می گیرند.

معاون تربیت و آموزش فراجا بیان کرد: هدف اصلی مدرسین و گروه‌های علمی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است که عنوان کردند «پرورش پلیس‌های تخصصی در بخش‌های مختلف امنیت» باید انجام شود.

سردار حمیدی بیان کرد: اقدامات تحولی و بازنگری با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است و اکنون در حوزه دانشگاه بازنگری‌ها آغاز شده است. امید است با اقدام تحولی بتوانیم به اهداف ترسیم شده برسیم.

او گفت: پرهیز از برگزاری دوره‌های عمومی و شغل محور کردن آموزش‌ها یکی دیگر از کار‌هایی بود که در این حوزه انجام شده است. با انجام فعالیت‌های صورت گرفته فضا‌های آموزشی ۴ برابر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد