Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید ۲۳ نفر بستری شدند و ۱۲۳ بیمار نیز در مراکز درمانی استان بستری هستن.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است، تصریح کرد: مجموع فوتی‌های کرونا در استان کماکان یک هزار و ۸۵۵ نفر است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مجموع بیماران بستری در بخش کرونا مراکز درمانی را ۱۵۲ بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۴ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب در استان و رهاسازی ماهی‌های مزارع شیلات به آبهای روان، تصریح کرد: احتمال اینکه این ماهی‌ها در مسیر رودخانه‌های فصلی و دائمی سمومی تغذیه کرده باشند، وجود دارد از همین رو توصیه می‌شود که مردم استان از مراکز معتبر اقدام به تهیه ماهی کرده و از خرید این ماده غذایی از ماشین‌های سرراهی و مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

وی همچنین از رصد و پایش آب شرب مردم استان در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: آب شربی که در مناطق سیل‌زده در اختیار مردم قرار داده می‌شود از نظر بهداشتی و کیفیت در سلامت کامل قرار دارد و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی جدید شیوع کرونا، شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فارسان، بروجن، اردل، کوهرنگ و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان بن در وضعیت نارنجی (پرخطر) و خانمیرزا و لردگان در وضعیت زرد (خطر متوسط ) قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری