Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:47:04 GMT

تلاش دشمن برای کم رنگ کردن شور حسینی شکست خورده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۶۳۴

تلاش دشمن برای کم رنگ کردن شور حسینی شکست خورده است

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فریدون حسنوند شامگاه جمعه در جلسه هماهنگی مراسم تاسوعا و عاشورا در فرمانداری اندیمشک افزود:خدمت به آقا  اباعبدالله الحسین علیه السلام سعادت می‌خواهد و امروز شما از این فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنید.

وی اظهار داشت: برنامه دشمن حمله به اعتقادات مردم، دین و مذهب است و دشمن هر مرحله که در حوزه اقتصادی شکست می خورد اعتقادات مردم و دین را مورد هجمه قرار می دهد که این توطئه دشمن همواره با درایت و اعتقادات عمیق مردم خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمن به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در کشور است، لذا در این شرایط نیز باید همانند همیشه هوشیار و با بصیرت در صحنه باشیم.

حسنوند نقش اعتقادات مردم را در رسیدن به دستاوردهای بزرگ انقلاب مهم دانست و گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون اعتقاد به اهل بیت (ع) و ارزش های اسلامی و دینی است.

وی ادامه داد: امروز نبرد با دشمنان شکلی متفاوت به خود گرفته است و در نبرد اعتقادی باید با حضور هوشمندانه و با اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی، جانانه از مکتب عاشورا و اهل بیت (ع) دفاع کرد.

وی گفت: مسایل‌ اقتصادی و گرما نباید حضور مردم را در تاسوعا و  عاشورا کم رنگ کند و همه بدانیم که راه  و مکتب حسین(ع) ادامه دارد.

 حسنوند با تقدیر از مردم خداجوی شهرستان ، هیات های سوگوار ،مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع)  گفت: تدابیر لازم برای تردد و تسهیل در حرکت هیات های عزاداری و مردم سوگوار در روز عاشورا اندیشیده شده است .
فرماندار اندیمشک هم گفت:اجتماع بزرگ عزاداران حسینی همزمان با روز تاسوعا روز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در محل میدان امام خمینی(ره) با حضور باشکوه مردم خداجو و عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

پیمان جهانگیری افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سوگواری تاسوعا، عاشورا ، شام غریبان و اجتماع بزرگ  علمداران حسینی اندیشیده شده است و این برنامه ها با حضور مردم عاشق اهل بیت (ع) و هیات های سوگوار برگزار می‌شوند.

وی بیان  کرد:ایستگاه‌های صلواتی در همه  مسیر های منتهی  به مرکز شهر و میدان امام (ره) در روز تاسوعا حسینی  و در مسیر های منتهی به بهشت زهرا در روز عاشورا  راه اندازی می شوند.

وی گفت: مراسم  سوگواری  روز عاشورا در قدمگاه امام رضا(ع)، بهشت زهرا کوی لور، شهر آزادی ،شهر بیدروبه ، شهر حسینیه ، شهر چمگلک و روستاهای الوار گرمسیری و بخش مرکزی نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وی تدابیر لازم ترافیکی نیز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برای تسهیل در تردد مردم و هیات ها اندیشیده شده است .

به گزارش ایرنا بیش از ۲۰۰ هیات عزاداری در شهرستان اندیمشک با حضور عاشقان و دلسوختگان سیدالشهدا(ع) در ایام محرم در مناطق مختلف اندیمشک عزاداری می کنند.

برچسب‌ها ماه محرم فریدون حسنوند اندیمشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم فریدون حسنوند اندیمشک ماه محرم فریدون حسنوند اندیمشک اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت