Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست بررسی وضعیت مناطق سیل زده تفت اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیری در ساخت و سازها، برآورد خسارت لوازم خانه‌های تخریب شده، قنوات و احشام، بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای بازسازی قنوات و مزارع از دیگر تصمیمات این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نشست راهداری موظف شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌هایی که به جاده‌ها و پل‌ها وارد شده را پیگیری کند و دستگاه‌های خدمات رسان نیز موظف شدند خدمات خود را در این مناطق ادامه دهند.

استاندار یزد اظهار کرد: با وزات میراث فرهنگی هماهنگ شده که ساختمان تخریب شده اداره میراث تفت بازسازی شود و فعالیت این اداره به حالت عادی برگردد و همچنین با رئیس جمهوری دیدار داشتیم که به موضوع رسیدگی به وضعیت سیل زدگان تاکید ویژه شد که در این خصوص منابع مالی خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زندگی مرم به روال عادی باز گردد.

فاطمی با تاکید بر پیشگیری در برابر بحران‌های آینده افزود: باید وضعیت رودخانه‌ها تعیین تکلیف و همچنین با کار تخصصی سیل بندها ساماندهی شودکه در این خصوص باید منابع مالی لازم جهت مطالعه و اجرا در نظر گرفته شود.

استاندار یزد با اشاره به خسارت به بخش‌های کشاورزی، ابنیه و زیرساخت ها، و منازل مردم تفت گفت:در این خصوص بازدیدهایی انجام شده و در این نشست جمع بندی نهایی انجام شد.

نشست بررسی وضعیت مناطق سیل زده تفت با حضور استاندار، جمعی از مسئولان استان و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سیل چند روز گذشته در استان یزد باعث تخریب تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی بافت قدیمی شهر یزد شد و ۶ نفر نیز در جریان این حادثه در استان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار یزد مهران فاطمی سیل تفت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است